Już co trzecia osoba pijąca kawę na mieście korzysta z oferty kawowej sklepów spożywczych i punktów sprzedaży. Najbardziej znaną i najczęściej odwiedzaną siecią sklepów oferujących kawę na wynos jest Żabka. Z oferty kawowej sklepów spożywczych najczęściej korzystają mężczyźni i osoby młode – do 29 roku życia – wynika z badania Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia.
Żabka otwiera kolejne Centrum Dystrybucyjne. Magazyn o całkowitej powierzchni blisko 25 tys. mkw. powstał w Nadarzynie k. Warszawy. Obiekt będzie obsługiwał około 1000 sklepów Żabka i Freshmarket. Nowe centrum logistyczne to ponad 400 nowych miejsc pracy.
Sieć handlowa Żabka jest największą siecią typu convenience w Europie Środkowo-Wschodniej - wynika z analiz firmy Roland Berger. Żabka liczy już przeszło 2150 sklepów. Przez najbliższe kilka lat spółka Żabka Polska planuje dalszy dynamiczny rozwój sieci, w 2010 roku powstanie kolejnych 250 sklepów.
Spółka Żabka Polska, do której należy ponad 2150 sklepów Żabka intensywnie szuka w stolicy lokalizacji pod kolejne Freshmarkety. Aktualnie w Warszawie funkcjonują trzy sklepy tego typu, docelowo ma ich być ok. 25. Żabka chce stworzyć konkurencję dla takich sieci jak Alma czy Piotr i Paweł.
W czerwcu zostanie otwarty Freshmarket w Łodzi, w Galerii Retkińkskiej. Będzie to drugi sklep sieci Freshmarket, należący do Żabka Polska. Firma zapowiadała dotychczas, że będzie uruchamiać placówki w ciągach komunikacyjnych i przy osiedlach mieszkaniowych.
Na polskim rynku jest obecnie wiele słabszych sieci handlowych, które mają kłopoty finansowe i chcą się sprzedać. Niestety na ich kupno nie ma chętnych - mówi Jacek Roszyk, prezes spółki Żabka Polska.
Pierwszy sklep nowej sieci delikatesów zostanie otwarty w Lesznie 28 marca. W tym roku ma zostać uruchomionych 15 nowych obiektów, na które Żabka wyda ok. 40 mln zł. Do do końca 2010 r. w największych polskich miastach ma już działać kolejnych 50 placówek.
Ja dowiedział się portalspozywczy.pl 24 marca Jacek Roszyk, prezes spółki Żabka Polska oficjalnie poinformuje o uruchomieniu przez firmę nowej sieci supermarketów pod szyldem FreshMarket. Nieoficjalnie wiadomo, że pierwsza placówka tego typu ruszy w Lesznie.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!