- Dla współczesnych nastolatków marka Frugo niestety nie mówi nic, albo prawie nic. To kolejna marka soków na półce sklepowej. Natomiast osoby nieco starsze, które doskonale pamiętają Frugo z lat 90., dziś zamiast słodkich soków wolą herbatę lub wodę mineralną - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Ewelina Radowicz, CEO, Head of Public Relations w agencji Pitted Cherries.
Frugo, EB, Guma Turbo, piwo 10,5... Czar kultowych marek żywności i napojów z lat 90. wciąż udziela się nie tylko konsumentom, ale i producentom, którzy nie ustają w próbach wskrzeszania rynkowych hitów z dawnych lat. Dlaczego zatem nie wszystkie tego rodzaju reaktywacje kończą się sukcesem?
Frugo, EB, Guma Turbo, 10 i pół... Czar kultowych marek żywności i napojów z lat 90. wciąż udziela się nie tylko konsumentom, ale i producentom, którzy nie ustają w próbach wskrzeszania rynkowych hitów z dawnych lat. Dlaczego nie wszystkie reaktywacje kończą się sukcesem i czy sama nostalgia wystarczy, aby napędzić sprzedaż?
Frugo prezentuje nową linię naturalnych napojów owocowych - Frugo Young Stars. To nieprzeciętne połączenie soczystych owoców, orzeźwiających cytrusów oraz odświeżającej mięty. Do projektu marka zaprosiła gwiazdy młodego pokolenia z wytwórni fonograficznej MyMusic. Owocem tej współpracy jest nowa i świeża linia produktów.
FoodCare poinformował, że właśnie rozpoczyna się postępowanie sądowe w sporze między FoodCare a Grupą Maspex o napój Life, który w ocenie FoodCare jest łudząco podobny do napoju Frugo. Tymczasem Maspex podaje, że żaden pozew w tej sprawie nie został spółce doręczony.
FoodCare za kilka lat chce zadebiutować na giełdzie w Londynie. W razie debiutu na parkiecie, Wiesław Włodarski planuje zachować pakiet kontrolny akcji. Właściciel firmy w wywiadzie dla "Rzeczpospolitej" opowiada też o planach inwestycyjnych, szukaniu chętnych na Gellwe oraz ofertach przejęć otrzymywanych przez FoodCare.
Prowadzimy szereg rozmów z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Nie tylko w segmencie wód, rozglądamy się za silnymi markami do kupienia. Rozważamy debiut na rynku lizaków oraz gęstych soczków dla dzieci - podkreśla w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Wiesław Włodarski, prezes FoodCare.
W oświadczeniu nadesłanym do redakcji serwisu portalspozywczy.pl Grupa Otmuchów poinformowała, że powody zakończenia współpracy z Foodcare nie leżą jej stronie. ZPC Otmuchów nie zgadza się ze stwierdzeniami zarządu FoodCare, jakoby Otmuchów "nie był w stanie zrealizować zamówień złożonych przez FoodCare".
Zarząd ZPC Otmuchów poinformował o tym, że 20 października dostał pismo na temat wypowiedzenia umowy przez Foodcare w zakresie wytwarzania i pakowania żelek owocowych Frugo. Powodem rozwiązania umowy był "brak osiągnięcia porozumienia w zakresie warunków rozliczenia należnych płatności".
Firma FoodCare podała, że odnotowała dobre wyniki w 2013 r. Motorami sprzedaży były: napój energetyczny Black, Frugo, marka produktów deserowych Gellwe oraz marka płatków śniadaniowych i herbat mrożonych Fitella. Firma należąca do Wiesława Włodarskiego zapowiada, że 2014 rok upłynie pod znakiem dalszego intensywnego rozwoju portfolio produktów.
Od czerwca do października 2013 roku FoodCare wydał niecałe 10,3 mln złotych na reklamę Black Energy drink w prasie, radio i telewizji - wynika z danych admonit (kwoty netto, bez rabatów). Tyle samo wynoszą zajęte przez komornika prawa w sporze firmy z Dariuszem Michalczewskim - podał Instytut Monitorowania Mediów.
- W odniesieniu do informacji przekazywanych mediom przez Pana Dariusza Michalczewskiego, spółka FoodCare stanowczo zaprzecza, jakoby zwracała się do Fundacji Równe Szanse z prośbą "aby zabezpieczenie na koncie zamienić na mniej dotkliwą formę dla spółki, tj. zabezpieczenie na znakach towarowych". W naszej ocenie Dariusz Michalczewski świadomie mija się z prawdą, wykorzystując przewidziane prawem procedury procesu cywilnego do wprowadzania opinii publicznej w błąd i podsycenia zainteresowania sporem, którego rozstrzygnięcie leży wyłącznie w gestii polskich sądów - podał zarząd spółki FoodCare.
Znaki towarowe Black, Frugo, Gellwe, Fitella należące do spółki FoodCare oraz jej nieruchomości zostały zajęte przez komornika w ramach zabezpieczenia zapłaty kwoty 10 mln zł dla Fundacji Dariusza Tiger Michalczewskiego - informuje Fundacja Równe Szanse.
Postaraliśmy się, aby najnowsza odsłona Frugo zaskakiwała w każdym calu. Unikalne połączenie zielonych owoców dające kuszącą, seledynową barwę to tylko jedna z cech wyróżniających 8 już kolor Frugo – mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu w firmie FoodCare.
- Polski rynek spożywczy rozwija się bardzo dynamicznie i jest niezwykle konkurencyjny. Zdecydowanie dominują na nim silni gracze, którzy systematycznie zwiększają swoją przewagę wobec mniejszych konkurentów m.in. wprowadzając na rynek kolejne nowości. Widzimy ogromny potencjał wzrostu w Polsce. Przyglądamy się m.in. kategorii soków i wód mineralnych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu, FoodCare.
W wywiadzie dla Biznes.pl Wiesław Włodarski zdradza, że chce przejąć włoską markę wody mineralnej, szykuje się do wprowadzenia na rynek zupełnie nowej marki soków owocowych i że szuka już swojego następcy, który pokieruje firmą FoodCare lepiej niż on. Sam chce pilnować dzieła swojego życia z perspektywy rady nadzorczej. Ale nie idzie jeszcze na wcześniejszą emeryturę. Przeprowadza się w okolice Kalifornii, bo chce w całości poświęcić się założonej tam kilka miesięcy temu spółce.
Wielkopolska: Zatrzymano dużego producenta mięsa na kebab
Drobiarstwo w 2020. Skoro było tak źle to dlaczego było tak dobrze?
Foods Brothers: W dobie pandemii Polacy kupują więcej zamienników mięsa
Animex o planach inwestycyjnych na 2021 rok
Krajowa Spółka Cukrowa chce przejąć 8 spółek rolno- spożywczych Skarbu Państwa
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!