Rozszerzona oferta produktów, nowy, intuicyjny układ oraz zmiany wizualne to część z modyfikacji wprowadzanych do sklepów Intermarché w ramach konceptu Power. 1 lutego br. odbyło się reotwarcie supermarketu w Szczecinku, który jest drugim po Pabianicach sklepem sieci działającym w nowej odsłonie. Grupa Muszkieterów zapowiada, że docelowo planuje wdrożyć koncept Power we wszystkich supermarketach Intermarché.
Grupa Muszkieterów stale wzmacnia swoją pozycję lidera na rynku przymarketowych stacji paliw i uruchamia kolejne punkty pod szyldem Intermarché. 10 lutego br. został otworzony nowy obiekt zlokalizowany przy sklepie Bricomarché w Kołobrzegu. Jest to druga stacja Muszkieterów działająca w formule light, czyli bezobsługowo i bezgotówkowo. Łącznie Grupa ma około 70 stacji paliw w całym kraju.
W 2020 roku Grupa Muszkieterów, działająca na czterech europejskich rynkach, wypracowała wzrost obrotów o 2,3 proc. Obroty siedmiu szyldów należących do Muszkieterów – Intermarché, Netto (działające we Francji), Bricomarché, Bricorama, Brico Cash, Roady oraz Rapid Pare-Brise – a także stacji paliw wyniosły 42,1 miliarda euro.
Grupa Muszkieterów w 2020 r. wypracowała obroty na poziomie ok. 7,8 mld zł wobec 7,74 mld zł w 2019 roku. Nie licząc stacji paliw, Muszkieterowie wypracowali obroty wyższe o 223 mln zł w stosunku do poprzedniego roku, ze wzrostem LFL o prawie 3,5 proc. Grupa na 2021 rok planuje otwieranie nowych supermarketów i rozwijanie usług e-commerce w Intermarché i Bricomarché.
Pandemia COVID-19 znacznie wpłynęła na wszystkie aspekty życia społeczeństwa, a jako jeden z przykładów można wskazać plany remontowe. Gwałtowna zmiana dotychczasowego trybu życia i spędzanie więcej czasu w domach poskutkowały chęcią odświeżenia swoich czterech kątów. W konsekwencji 73 proc. badanych zdecydowało się na przeprowadzenie prac remontowych w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Najczęściej objęły one kuchnię oraz salon – wynika z raportu „Zwyczaje remontowe Polaków. Czy produkty do remontu i wykończenia wnętrz kupujemy online?” zrealizowanego na zlecenie sieci Bricomarché.
7 stycznia 2021 roku Grupa Muszkieterów uruchomiła 70. stację paliw pod szyldem Intermarché. To pierwszy punkt Grupy Muszkieterów działający w formule light, czyli bezobsługowo i bezgotówkowo. Stacja zlokalizowana jest w Polkowicach przy sklepie Bricomarché.
Muszkieterowie stale rozwijają oraz udoskonalają ofertę udogodnień z zakresu e-commerce dla klientów sieci Bricomarché. Specjalne boksy, w których można odebrać zamówione wcześniej produkty, zostały uruchomione w 14 kolejnych lokalizacjach. Bricomaty to innowacyjne i autorskie rozwiązanie Grupy Muszkieterów, które obecnie jest dostępne przy blisko 40 sklepach sieci. Co szczególnie istotne, zapewniają one możliwość bezkontaktowego odbioru towarów.
Pod koniec 2020 roku Grupa Muszkieterów wprowadziła zmiany w procesie rekrutacji kandydatów na niezależnych właścicieli sklepów Intermarché i Bricomarché. Aby jeszcze lepiej dopasować procedurę do oczekiwań obecnych i przyszłych przedsiębiorców, cały proces został skrócony.
Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwój sieci Bricomarché. Łącznie uruchomiła 171 sklepów – najnowsze supermarkety zostały otwarte kolejno w Świnoujściu, Gostyninie oraz Bytowie. W każdym przypadku jest to pierwsza placówka sieci Bricomarché w mieście. Na koniec 2019 roku do sieci należały 163 placówki. W rok uruchomiono 8 sklepów.
Niezbędne do walki z COVID-19 środki dezynfekujące, maseczki, przyłbice, rękawiczki jednorazowe, a także zapas środków czystości trafiły do 20 placówek pomocowych w Polsce. Przekazała je Fundacja Muszkieterów, którą tworzą właściciele sklepów Intermarchè i Bricomarchè. Fundacja od lat otacza opieką osoby wykluczone i potrzebujące.
Grupa Muszkieterów konsekwentnie rozwija sieć stacji paliw Intermarché. 9 listopada uruchomiony został 69. obiekt zlokalizowany w Skierniewicach. Jest to pierwsza stacja działająca pod tym szyldem w mieście. Oferta obiektu jest rozszerzona o możliwość ładowania pojazdów elektrycznych, a także o część gastronomiczną Café Marché.
Grupa Muszkieterów zakończyła trzeci kwartał 2020 roku z obrotami narastającymi wyższymi, nie licząc stacji paliw, o blisko 220 milionów złotych w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Wzrost obrotów like-for-like (na sklepach porównywalnych) wyniósł blisko 5 proc. Całkowite obroty zarządzanych przez Grupę sieci sklepów Intermarché, wraz ze stacjami paliw, oraz Bricomarché wyniosły w Polsce w omawianym okresie 5,76 miliarda złotych.
Właściciele sklepów Bricomarché regularnie odprowadzają podatek dochodowy do urzędów skarbowych, które następnie zasilają budżety poszczególnych gmin. Tylko w pierwszym półroczu 2020 roku wysokość odprowadzonego przez Bricomarché podatku dochodowego wyniosła ponad 10 milionów złotych.
Z początkiem lipca Thierry Klupczynski objął oficjalnie stanowisko prezesa Dyrekcji Handlowej Intermarché w Polsce. Nowy prezes związany jest z siecią i Grupą Muszkieterów od ponad 30 lat, w tym przez około 15 lat na polskim rynku. W czasie swojej kariery w Grupie odpowiadał m.in. za wypracowywane obroty oraz rozwój sieci.
Intermarché kontynuuje rozwój na rynku przymarketowych stacji paliw. Pod koniec czerwca sieć uruchomiła kolejny, 68. obiekt pod szyldem Intermarché. Jest to pierwsze z kilku otwarć zaplanowanych na ten roku przez sieć zarządzaną przez Grupę Muszkieterów.
Większa powierzchnia sklepu oraz oferta asortymentowa szersza o 10 tysięcy pozycji – to tylko część zmian, które wprowadzono do Bricomarché w Nowej Soli po relokacji supermarketu. Po kilkunastu latach sklep zmienił swoją lokalizację i od 15 lipca działa przy ulicy Północnej 1.
Grupa Muszkieterów rozwija ofertę udogodnień z zakresu e-commerce dla klientów sieci Bricomarché. W lipcu mieszkańcy kolejnych 14 lokalizacji zyskają możliwość odbioru zamówionych produktów w Bricomatach, czyli innowacyjnych punktach zlokalizowanych przed supermarketami sieci. Usługa zakupów click&collect jest już dostępna we wszystkich sklepach Bricomarché, a dostawa np. za pośrednictwem kuriera w większości z nich.
Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwój usługi Intermarché Drive. Od niedawna klienci mogą zrobić zakupy online w 25 kolejnych lokalizacjach w 11 województwach. Obecnie rozwiązanie jest dostępne w 38 sklepach sieci Intermarché.
Sklepy Intermarché i Bricomarché wprowadziły dodatkowe rozwiązanie zwiększające bezpieczeństwo klientów i pracowników. Muszkieterowie zamówili łącznie kilkadziesiąt stacji dezynfekujących – wszystkie z nich są już w sklepach.
Systematyczne dezynfekowanie wózków, koszyków, PIN-padów oraz taśm kasowych, komunikaty i plakaty informacyjne, a także praca zdalna dla pracowników biurowych to tylko kilka spośród szeregu działań ochronnych, jakie w ostatnim miesiącu podjęli Muszkieterowie, aby zwiększyć bezpieczeństwo klientów oraz pracowników sklepów, centrali i stacji paliw Intermarché.
Grupa Muszkieterów, zrzeszająca przedsiębiorców w czterech europejskich krajach, wypracowała w 2019 roku wzrost obrotów o 2,1 proc. Łączne obroty ośmiu szyldów należących do Muszkieterów – Intermarché, Netto, Bricomarché, Bricorama, Brico Cash, Roady, Rapid Pare-Brise, American Car Wash – oraz stacji paliw wyniosły 41,2 miliarda euro.
W związku z pandemią koronawirusa w Polsce sieć sklepów Bricomarché podjęła zdecydowane kroki zwiększające bezpieczeństwo klientów i pracowników. Kierownictwo sieci na bieżąco aktualizuje procedury bezpieczeństwa i stosuje się do najnowszych zaleceń oraz instrukcji wydawanych przez Ministerstwo Rozwoju, Ministerstwo Zdrowia i Głównego Inspektora Sanitarnego.
165. supermarket sieci Bricomarché w Polsce zostanie otwarty 11 marca. Grupa Muszkieterów zlokalizuje nowy sklep pod tym szyldem w Koszalinie. Dla mieszkańców oznacza to dostęp do 30 tys. produktów do domu i ogrodu, nowe miejsca pracy, dodatkowe dochody do budżetu miasta pochodzące z podatków oraz akcje społeczne. Będzie to 15. sklep sieci w województwie zachodniopomorskim.
26 lutego br. odbyło się otwarcie drugiego supermarketu Bricomarché w Bytomiu, 11. w województwie śląskim i 164. w Polsce. Mieszkańcy Bytomia zyskają nie tylko bezpośredni dostęp do oferty liczącej 29 tysięcy artykułów, ale także 32 nowe miejsca pracy i akcje społeczne organizowane przez Muszkieterów.
Grupa Muszkieterów zakończyła 2019 roku wysokimi obrotami na poziomie 7,74 mld złotych. Oznacza to wzrost o prawie 270 mln złotych rok do roku, czyli o 3,6 proc. Wypracowane wyniki są efektem wytężonej pracy polskich, niezależnych przedsiębiorców prowadzących sklepy pod szyldami Intermarché i Bricomarché - informuje spółka.
Puda: Próby eliminacji mięsa i mleka z diety to niebezpieczna lewicowa ideologia
Ekspert: Branże mleczarska i mięsna muszą skuteczniej odpierać ataki Sylwii Spurek
Piwo i półlitrówki beneficjentami podatku od "małpek"
IZP: Sektor drobiarski w Polsce załamał się na wszystkich poziomach
Właściciel Dino drugim najbogatszym Polakiem
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!