Co najmniej kilku inwestorów analizuje sytuację finansową sieci Piotr i Paweł - dowiedziała się „Rzeczpospolita”. Z nieoficjalnych informacji dziennika wynika, że w grze są m.in. Jeronimo Martins Polska, Carrefour Polska oraz właściciel sieci Intermarche.
Sieć Piotr i Paweł pasowałaby do sieci Intermarche, która operuje w zbliżonym formacie, posiada model franczyzowy i szuka sposobów dotarcia do miasta. Piotrowi i Pawłowi może też przyglądać się E.Leclerc, który przejął cześć zasobów po Almie. Trudno natomiast wyobrazić sobie inwestycję Eurocashu, która wymagałaby bardzo długiego procesu z UOKiK, na który Piotr i Paweł nie może sobie zapewne pozwolić – ocenia Maciej Kroenke dyrektor w dziale doradztwa biznesowego PwC.
- Sklepy pod szyldem Biedronki nadal są ulubionym miejscem zakupów dla polskich konsumentów, jednakże na horyzoncie pojawia się zagrożenie. Portugalska sieć nie jest już najtańsza, asortyment ma stosunkowo ubogi, a niektóre sieci konkurencyjne rozwijają się szybciej. Sieć nadal będzie się rozwijać, lecz dynamika będzie się stopniowo zmniejszać - czytamy w Rankingu Sieci Detalicznych za luty 2018 przygotowanym przez Kondej Marketing.
Sieć Intermarché otworzyła stację paliw w Rawie Mazowieckiej. To już 63. obiekt sieci w Polsce i pierwszy z kilku, które firma planuje uruchomić w 2018 roku. Przy stacjach znajdą się niewielkie sklepiki czynne także w niedziele.
24 stycznia br. sieć supermarketów Intermarché, działająca w ramach Grupy Muszkieterów, otworzyła kolejną stację paliw. To już 63. obiekt sieci w naszym kraju. Punkt w Rawie Mazowieckiej (woj. łódzkie) oferuje zmotoryzowanym wysokiej jakości paliwa dostarczane przez Orlen Paliwa Sp. z o.o. oraz Gaspol S.A. Jest to pierwsza z kilku stacji, które sieć planuje uruchomić w tym roku.
Obniżenie o 70 proc. ceny słoika Nutelli, czyli orzechowego kremu do smarowania, sprowokowało przepychanki w wielu sklepach sieci Intermarche we Francji - informują w piątek francuskie media.
Kapituła Programu AdRetail Inspirio przeanalizowała blisko 3 tys. gazetek promocyjnych, wydanych w I półroczu 2017 roku. Publikacje miały łącznie ponad 27 tys. stron. Ich powierzchnia całkowita wyniosła prawie 15 mln cm kw. Analizie poddano gazetki 4 dyskontów, 15 supermarketów, 7 hipermarketów i 10 sieci convenience. Były one porównywane, w ramach swoich segmentów, pod względem atrakcyjności rynkowej i wizualnej, oryginalności, innowacyjności, walorów estetycznych, a także funkcjonalności.
29 i 30 września br. sieć supermarketów spożywczych Intermarché po raz kolejny weźmie udział w ogólnopolskiej akcji zbiórki żywności „Podziel się Posiłkiem”. W ramach współpracy Grupy Muszkieterów z polskimi Bankami Żywności w 52 wybranych sklepach Intermarché wolontariusze kampanii będą przyjmowali produkty żywnościowe na posiłki dla dzieci z rodzin w trudnej sytuacji życiowej.
Supermarkety Intermarche i Bricomarche być może powstaną w Kraśniku. Ich właściciel, Grupa Muszkieterów, nie ukrywa, że pracuje nad pozyskaniem atrakcyjnej działki. Dziś mieszkańcy Kraśnika mogą robić zakupy m.in. w dwóch sklepach Carrefour. W mieście jest też Kaufland, Lidl i cztery Biedronki. Niedaleko Lidla i Kauflandu ma powstać również galeria handlowa – informuje Dziennik Wschodni.
35 miejsc pracy, dodatkowe dochody do budżetu miasta z podatków, współpraca z lokalnymi dostawcami i akcje społeczne dla lokalnych mieszkańców – to główne korzyści dla Skawiny, które przyniesie nowy supermarket spożywczy Intermarché. 232. sklep tej sieci w Polsce i 16. w województwie małopolskim rozpoczął oficjalnie działalność w czwartek, 8 czerwca br.
Prawie 9 milionów kilogramów jedzenia, z którego mogło powstać 18 milionów posiłków dla potrzebujących - to bilans 20 lat Świątecznej Zbiórki Żywności. W 2015 roku jedzenie ze Zbiórki trafiło do 230 tys. osób. W edycji 2016 prowadzona w 3,5 tys. sklepach, 500 miejscowościach i przez 50 tys. wolontariuszy.
Każda z branż ma swoje oczekiwania i każda jest na innym etapie rozwoju. Firmy spożywcze, które są już ustabilizowane w Polsce, dokładnie wiedzą, jakie budynki są im potrzebne do rozwoju biznesu w Polsce – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Maciej Madejak, dyrektor ds. rozwoju Goodman Polska.
- Dziś pracujemy na tak niskich marżach, że każde błędnie złożone zamówienie generuje straty. Margines błędu jest niewielki i każdy w swoim obszarze optymalizuje system dostaw starając się przerzucić straty finansowe na inne ogniwo łańcucha - mówił Dariusz Kierski, dyrektor logistyki w Grupie Muszkieterów podczas sesji tematycznej "Wydajny łańcuch dostaw – między sprawdzoną strategią a innowacją" na Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2016.
1 czerwca podczas walnego zgromadzenia franczyzobiorcy będący akcjonariuszami Grupy Muszkieterów wybrali nowego prezesa Société Les Mousquetaires (SLM). Został nim Didier Duhaupand, który zastąpi Jean-Pierre’a Meunier pełniącego tę funkcję przez ostatnich 6 lat.
CBRE Global Investors przejmuje kolejne centrum handlowe. To CH Jantar w Słupsku. Wartość transakcji wynosi 92 mln euro. Stopa zwrotu z inwestycji osiągnęła poziom 7,1 proc. Dotychczasowym właścicielem nieruchomości był jeden z wehikułów inwestycyjnych zarządzanych przez Tristan Capital Partners.
Jak wynika z monitoringu Koszyka cen dlahandlu.pl, supermarkety podobnie jak dyskonty i hipermarkety początek nowego roku przeznaczyły na wprowadzenie podwyżek. Inną politykę stosuje jedynie Stokrotka, która w ramach tworzenia nowego wizerunku cenowego, stawia na obniżki cen mięsa.
Wielkopolska: Zatrzymano dużego producenta mięsa na kebab
Drobiarstwo w 2020. Skoro było tak źle to dlaczego było tak dobrze?
Prezes Mlekpolu komentuje wprowadzenie podatku cukrowego
Oryginalny Sok: Podatek cukrowy to dla nas duża szansa!
Prezes Polskiego Mięsa: Wieprzowina i drób pozwalają szybko i zdrowo tracić na wadze
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!