– Niektóre koktajl bary starały się organizować tak zwane warsztaty koktajlowe, w których zachowywały reżim sanitarny, aczkolwiek to nie pozwoliło pokryć kosztów związanych z utrzymaniem lokalu czy wynagrodzeniami dla pracowników – powiedział w rozmowie z nami Jakub Magnuszewski, ambasador marki Glenfiddich.
– Z dostępnych raportów za 2019 rok wynika, że rośnie liczba zamożnych ludzi w Polsce i bardzo szybko rosła też sprzedaż alkoholi premium. Nie mamy jeszcze pełnych raportów za 2020 rok, ale ta sprzedaż nie spadała jakoś drastycznie w tym segmencie. Osoby zainteresowane tą kategorią są w stanie wydać więcej pieniędzy na konkretną whisky, żeby poczuć naprawdę dobre smaki – powiedział w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Jakub Magnuszewski, ambasador marki Glenfiddich.
– W Polsce spośród alkoholi mocnych spożywa się zdecydowanie najwięcej wódki, jednak kategoria whisky rośnie stosunkowo szybko, także jest to dla nas dobry moment, aby edukować konsumentów, żeby podejmowali najlepsze decyzje przy wyborze – powiedział w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Jakub Magnuszewski, ambasador marki Glenfiddich.
– Kategoria whisky jest szybko rosnącą kategorią alkoholi. W Szkocji aktualnie stawia się na kreatywność i innowacje, dużo eksperymentuje się z użyciem nowych beczek i wykorzystuje się nowe możliwości finiszowania. Z kolei irlandzka whisky jest aktualnie najszybciej rozwijającą się kategorią. Mocno odradza się po kryzysie – powiedział Jakub Magnuszewski, ambasador marki Glenfiddich. Kuba z sektorem HoReCa jest związany od 2008 roku. W tym czasie pracował w stołecznych lokalach takich jak: Na lato, 6 cocktails i Sen. W rozmowie z nami opowiedział m.in. o rynku whisky, postrzeganiu tego trunku w Polsce i na świecie, procesie produkcji i leżakowania oraz w której whisky możemy poczuć crème brulee.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!