W połowie roku 2020 osiągnęliśmy zasięg ogólnopolski, tworząc struktury w zachodniej części kraju i otwierając biuro w Zielonej Górze. Zakładamy, że w tym roku mocno pójdziemy z ekspansją w województwach zachodnio-pomorskim, wielkopolskim i dolnośląskim - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.
Zakładamy, że w 2021 roku mocno pójdziemy z ekspansją w województwach zachodnio-pomorskim, wielkopolskim i dolnośląskim. Będziemy także inwestować w obrandowanie kolejnych sklepów partnerskich - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.
W czasie pandemii udaje nam się bez przeszkód realizować naszą strategię związaną z rozwojem na terenie całej Polski. Zakładamy, że w najbliższych miesiącach będziemy mieli już 2000 placówek partnerskich i nie jest to nasze ostatnie słowo - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Pakuła, Prezes Grupy Chorten.
Pod koniec stycznia w Niemczech ruszył pierwszy sklep rosyjskiej sieci Mere. Sukces marketu przerósł wszelkie oczekiwania. Eksperci są sceptyczni czy model dyskontu o surowym wystroju i bez kolorowych opakowań przyjąłby się na szerszą skalę np. w Polsce.
Grupa Chorten w 2019 roku zamierza utrzymać, pod względem liczby nowych placówek, tempo rozwoju z ubiegłego roku. Firma zamierza rozpocząć budowę nowej siedziby, która ma być gotowa na przełomie 2019 i 2020 roku. Ponadto, w tym roku Grupa Chorten będzie też obchodzić swoje 10-lecie – o tym wszystkim mówi Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten, w rozmowie z dlahandlu.pl.
W ciągu mijającego roku udało nam się podpisać lub przenegocjować ponad 100 umów handlowych. Zakładamy, że w 2019 roku do Grupy Chorten przystąpi przynajmniej 200 kolejnych placówek handlowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.
Grupa Chorten od 17 maja do 30 czerwca organizuje w swoich sklepach konkurs konsumencki w oparciu o współpracę z 10 znanymi producentami. Mlekovita, Kompania Piwowarska, FoodCare, Podravka, Sokołów, Koral, Fortuna, Tchibo, Frito Lay i Van Pur – to producenci, którzy weszli w nową akcję sklepów Chorten skierowaną do klientów.
- Jeszcze do niedawna klienci pytali o zachodnie marki, bo panowało przekonanie, że tam mają lepszą technologię wytwarzania. A teraz klient już nie prosi: „daj mi niemiecką czekoladę”, dziś ludzie pytają mnie, czy produkt jest z Polski, bo wiedzą już, że lepiej zrobiony - mówił Stanisław Panasiuk, właściciel trzech sklepów partnerskich Grupy Chorten z Białej Podlaskiej, podczas II Targów Ogólnospożywczych Grupy Chorten, które odbyły się 2 września na Stadionie Miejskim w Białymstoku.
Panujący trend w branży spożywczej uważamy za stabilnie rosnący, sprzyjający rozwojowi. Należy jednak wskazać lekkie tendencje spadkowe związane z aktywnością sieci zagranicznych, zwłaszcza ekspansji Biedronki na lokalnym rynku, która nie sprzyja rodzimemu, polskiemu biznesowi - mówi Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.
- Nasz model biznesowy jest nie tylko oparty na agresywnej ekspansji w sektorze oraz na dynamicznym podnoszeniu zysku naszych partnerów, ale przede wszystkim, na rozbudzeniu świadomości u polskiego konsumenta, iż to właśnie on ma największy wpływ na naszą gospodarkę - mówi Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!