Tarczyński, producent wędlin, który we wtorek zadebiutował na rynku głównym GPW, chce sukcesywnie zwiększać udział sprzedaży eksportowej w przychodach. Obecnie prowadzi promocję swoich produktów na rynkach Europy Zachodniej - poinformował wiceprezes spółki, Krzysztof Wachowski.
Akcje spółki Tarczyński zadebiutowały dzisiaj na GPW w Warszawie. Inwestorom przydzielono 5 mln akcji a łączna wartość oferty publicznej wyniosła 45 mln zł brutto, tj. 9 zł na akcję. Środki z emisji spółka przeznaczy głównie na inwestycje w rozbudowę mocy produkcyjnych.
Marzeniem każdego przedsiębiorcy jest być pierwszym, który wprowadzi na rynek nową jakość; produkt, jakiego wcześniej nie było - mówi Krzysztof Wachowski, wiceprezes i dyrektor finansowy firmy Tarczyński.
W obecnej sytuacji, kiedy nie ma sensu liczyć na szybki spadek cen surowca, firmy mięsne muszą szukać nowych rozwiązań, które zagwarantują im możliwość rozwoju. Uczestnicy panelu "Strategie firm mięsnych w sytuacji kurczącej się bazy surowcowej", który odbył się w ramach V Forum Rynku Spożywczego i Handlu wskazywali na szanse, jakie stwarzają nowoczesne strategie zarządzania, specjalizacja produkcji, inwestycje w maszyny i systemy IT, oraz proste, wydawałoby się, przestrzeganie zasad przy wykonywaniu czynności technologicznych. W dyskusji udział wzięli
Z panelu „Finansowanie rozwoju firm spożywczych" dowiedzieliśmy się, że doradcy uczestniczący czynnie w procesach przejęć są ostatnio bardzo zajęci. Otrzymują dużo tzw. teaserów, czyli zaproszeń na rozmowy w temacie przejęć. Skoro są tak zajęci, to na pewno coś się będzie w tym temacie działo - powiedział Krzysztof Wachowski, wiceprezes i dyrektor finansowy firmy Tarczyński na V Forum Rynku Spożywczego.
Procesy konsolidacyjne w branży mięsnej to gra dla zaawansowanych. Skuteczne przejęcie to transakcja, nie tylko zrealizowana po odpowiedniej cenie, ale przede wszystkim taka, która daje wartość dodaną dla przejmującego - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Krzysztof Wachowski, wiceprezes zarządu i dyrektor finansowy firmy Tarczyński.
W ciągu najbliższych 2-3 lat planujemy rozbudowę zakładu produkcyjnego w Ujeźdźcu Małym, docelowo zwiększając jego moce produkcyjne o ok. 40 proc. - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Krzysztof Wachowski, wiceprezes zarządu i dyrektor finansowy firmy Tarczyński.
Rozwój firmy Tarczyński opiera się na specjalizacji. Nie zamierzamy zmieniać tej strategii - powiedział Krzysztof Wachowski, wiceprezes zarządu i dyrektor finansowy firmy Tarczyński na IV Forum Rynku Spożywczego.
W związku z żywiołem powodzi który największym stopniu dotknął południową część naszego kraju Fundacja Tarczyńskich zorganizowała akcję pomocy powodzianom. Fundacja przekazała PCK trwałą żywność o wartości 110 tys złotych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Wachowski, wiceprezes Tarczyński SA.
Wejście Polski do UE było dla naszej firmy dużą szansą na "ucieczkę do przodu". W naszej ocenie szansa ta została wykorzystana - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Wachowski, wiceprezes zarządu - dyrektor finansowy Tarczyński SA.
W naszej ocenie polskim zakładom mięsnym wciąż bardzo trudno jest zaistnieć na trwałe ze sprzedażą krajowych produktów na rynku europejskim - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Wachowski, wiceprezes Tarczyński SA.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!