Polski Związek Piłki Nożnej oraz Las Vegas Power Energy Drink mają przyjemność poinformować o zawarciu umowy, na mocy której producent napoju energetycznego uzyskał status Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej.
Polski Związek Piłki Nożnej oraz Las Vegas Power Energy Drink mają przyjemność poinformować o zawarciu umowy, na mocy której producent napoju energetycznego uzyskał status Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej.
Firma Las Vegas Power Energy Drink rozpoczęła sprzedaż swoich napojów energetyzujących w sklepach polskich w Nowym Jorku, Chicago i New Jersey. W przyszłym miesiącu planowane jest także wejście w kanał tradycyjnych sklepów w Stanach Zjednoczonych.
Właściciel marki napojów energetyzujących Las Vegas Power Energy Drink rozwija sieć sklepów monopolowych Zagłoba. Dziś funkcjonuje 14 sklepów w takich miastach jak: Warszawa, Kraków, Piotrków Trybunalski, Radom, Opoczno, Bełchatów, a wkrótce otwierane będą kolejne punkty sprzedaży. Firma zakłada rozwój przez franczyzę.
- Stawiamy sobie ambitne cele na rok 2013, które pozwalają nam myśleć o dość dużym wzroście sprzedaży. Biorąc pod uwagę ponad przeciętną dynamikę rozwoju naszej firmy na przestrzeni ostatnich dwóch lat z pełnym przekonaniem mogę stwierdzić, iż do końca 2013 r. osiągniemy od 4 do 5 proc. udziału w rynku energetyków w wyrażeniu wartościowym - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Damian Zwardoń, dyrektor ds. handlowych, Las Vegas Power Energy Drink.
Biorąc pod uwagę duże zainteresowanie naszymi napojami izotonicznymi Sport Vegas, uważam, że do połowy 2013 r., jesteśmy w stanie osiągnąć udziały rynkowe na poziomie 10 proc. - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Damian Zwardoń, dyrektor ds. handlowych, Las Vegas Power Energy Drink.
Udziały Las Vegas Power Energy Drink w rynku energetyków szacujemy na ok. 2 proc. Biorąc pod uwagę ponad przeciętną dynamikę rozwoju naszej firmy na przestrzeni ostatnich dwóch lat z pełnym przekonaniem mogę stwierdzić, iż do końca 2013 r. osiągniemy od 4 do 5 proc. udziału w rynku w wyrażeniu wartościowym - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Damian Zwardoń, dyrektor ds. handlowych, Las Vegas Power Energy Drink.
Rynek napojów energetyzujących - choć nasycony, coraz mniej atrakcyjny marżowo i zdominowany przez walkę cenową głównych graczy - wciąż wydaje się atrakcyjny dla wielu firm. Także polscy gracze szukają swojej niszy, promują się poprzez angażowanie gwiazd, rozwijają się przez innowacje oraz eksport.
Od wejścia naszej firmy na rynek minęło już kilka lat. Przez ten czas nauczyliśmy się wiele i wiemy, że jakość i zadowolenie klienta to sprawa najważniejsza. Zależy nam na zaufaniu, dlatego też mocno inwestujemy w badania odnośnie jakości naszych produktów - mówi Damian Zwardoń, dyrektor ds. handlowych Las Vegas Power Energy Drink.
- Klubokawiarnie Las Vegas to nasz najlepszy odbiorca detaliczny. Współpraca przynosi obopólne korzyści. Placówki zawsze płacą w terminie, co jest bardzo ważne, ponieważ największe sieci handlowe i odbiorcy nie płacą wcale lub z dużym opóźnieniem - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Agata Moraczewska-Wolska, prezes zarządu Las Vegas Power Energy Drink Sp .z. o.o.
Rynek energetyków w Polsce walczy z nasyceniem. Właściciele marek, oprócz silnej promocji i wprowadzaniu na rynek innowacyjnych produktów, liczą na zyski ze sprzedaży za granicą. Okazuje się, że na mapie świata pozostało już niewiele krajów, do których jeszcze nie trafiła dostawa energy drinków "made in Poland" - dowiedział się portalspozywczy.pl.
Firma Las Vegas Power Energy Drink producent napojów energetyzujących, który w ubiegłym roku związała się kontraktem z Tomaszem Adamkiem na wykorzystanie jego wizerunku przy promocji swoich produktów, wzbogaca portfolio produktów dostępnych na rynku polskim i rumuńskim.
Rynek napojów energetyzujących jest nasycony. - Trzeba cały czas się rozwijać, wprowadzać nowości, uciekać konkurencji, która - moim zdaniem - trochę w tym temacie przysiadła. Uważam, że konkurencja prowadzi ciche wojny miedzy sobą, a jak wiadomo gdzie dwóch się bije tam... Las Vegas korzysta - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Agata Moraczewska-Wolska, prezes zarządu Las Vegas Power Energy Drink Sp. z.o.o.
Minęły dwa tygodnie od podpisania kontraktu Las Vegas Power Energy Drink z bokserem Tomaszem Adamkiem. - Dużo łatwiej rozmawia się nam z potencjalnym partnerami. Osoba Adamka potwierdza, że jesteśmy wiarygodnym partnerem biznesowym. W ostatnich dniach podpisaliśmy kontrakt z Grupą Eurocash. Cały czas skutecznie zwiększamy zasięg naszych produktów – mówi Jarosław Wójtowicz, dyrektor ds. handlu.
Marka energetyków Las Vegas Power Energy Drink i Tomasz Adamek podpisali kontrakt na wykorzystanie wizerunku boksera w kampaniach reklamowych napoju. Jak argumentowali przedstawiciele firmy, znana na świecie postać Adamka ma ułatwić sprzedaż produktów nie tylko w Polsce, ale i poza jej granicami.
Każda forma wzmocnienia naszego wizerunku jest dla nas ważna. Szczególnie jest dla nas istotne zwiększenie świadomości naszej marki wśród młodych ludzi. Dlatego kilkaset pubów, barów i dyskotek zaopatrujemy w nasz produkt jednocześnie otrzymując od nas wsparcie marketingowe - mówi w serwisowi portalspozywczy.pl, Jarosław Wójtowicz, dyrektor ds. handlowych Las Vegas Energy Drink.
W ślad za dużymi producentami napojów energetyzujących, Las Vegas Energy Drink rozwija eksport. Już niedługo produkt zagości na sklepowych półkach w Rumunii, ale w planach są także inne kraje europejskie, a nawet azjatyckie.
Do tej pory koncentrowaliśmy się na dystrybucji w handlu tradycyjnym, obecnie negocjujemy umowy z głównymi sieciami handlowymi, i dużymi hurtowniami operującymi w całej Polsce - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Jarosław Wójtowicz, dyrektor ds. handlowych firmy Las Vegas Energy Drink. W planach jest także ekspansja zagraniczna.
Wielkopolska: Zatrzymano dużego producenta mięsa na kebab
Drobiarstwo w 2020. Skoro było tak źle to dlaczego było tak dobrze?
Prezes Mlekpolu komentuje wprowadzenie podatku cukrowego
Prezes Polskiego Mięsa: Wieprzowina i drób pozwalają szybko i zdrowo tracić na wadze
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 r.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!