Obszar employer brandingu rozwija się bardzo szybko. Coraz trudniej o doświadczonych i zmotywowanych do zmiany zawodowej pracowników, szczególnie w dynamicznej branży FMCG - tłumaczy - ocenia Łukasz Przywóski, Managing Consultant w firmie HRK.
Jeszcze kilka lat temu Key Account Manager, który zmieniał kilkakrotnie dział, postrzegany był przez pracodawcę jako osoba niezdecydowana i niekonsekwentna. Nierzadko była to przyczyna odrzucenia kandydatury podczas procesu rekrutacyjnego. Obecnie zróżnicowane doświadczenie jest coraz częściej pożądane przez pracodawców.
Kilka lat temu mogliśmy zaobserwować trend intensywnego inwestowania w kanał nowoczesny i sieci wielkopowierzchniowe. Większość firm z sektora FMCG podążyła za tą tendencją, często – przynajmniej częściowo – zapominając o rozwoju kanału tradycyjnego. Teraz możemy zauważyć ponowny rozkwit i zainteresowanie kanałem tradycyjnym oraz sieciami lokalnymi. W rezultacie coraz więcej firm szuka osób do zarządzania tym kanałem – mówią serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Olejarz, Executive Manager HRK FMCG & Retail, Media & Fashion i Łukasz Przywóski, Senior Consultant HRK FMCG.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!