- Coraz prężniej rozwija się segment mięsnych przekąsek i produktów pakowanych „na raz”, zgodnie z trendem „no waste”, czyli niemarnowania żywności - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Małgorzata Wódkiewicz, kierownik marketingu Zakładów Mięsnych Pekpol.
- Pomyśleliśmy również o tych, którzy preferują dietę bezmięsną lub w świadomy sposób ograniczają spożycie mięsa. Z roku na rok takich osób przybywa. Jak wskazują statystyki, nie jest to chwilowy trend. Dziś dla wielu wegetarianizm czy fleksitarianizm to sposób na zdrowy styl życia. Coraz więcej osób go praktykuje i nie możemy być na to obojętni - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Małgorzata Wódkiewicz, kierownik marketingu Zakładów Mięsnych Pekpol.
Marka Pekpol poszerzyła swoją ofertę wprowadzając nową linię pieczonych pasztetów warzywnych „Dziarskie Jarskie”. Powstały one w 100 proc. ze świeżych warzyw i nie zawierają żadnych substancji konserwujących, wzmacniaczy smaku i sztucznych barwników. Linia „Dziarskie Jarskie” to propozycja dla wegetarian i wszystkich, którzy chcą urozmaicić swój codzienny jadłospis o produkty roślinne.
Trwa nowa edycja programu lojalnościowego dla detalistów Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka pod nazwą „Czas na zmiany”. Do programu zostali zaproszeni klienci detaliczni, którzy zbierają punkty z produktów objętych programem i wymieniają je na nagrody z puli kilkunastu propozycji nagród rzeczowych, jak sprzęt RTV i AGD, telefony, egzotyczne wycieczki, itd. Dodatkowo nagrodą główną w programie jest remont kuchni bądź sklepu.
Zakłady Mięsne Pekpol ruszają z kolejną edycją "Żetonomanii”. Promocja polega na zbieraniu żetonów dołączonych do "Paryżanek” o gramaturze ok. 1,5 kg. Zebrane żetony można wymieniać na bony premiowe Sodexo. Promocja dedykowana jest klientom detalicznym i potrwa do 31 sierpnia 2014 roku.
Udział w targach to duża szansa dla firmy i możliwość zaznaczenia jej obecności na rynkach zagranicznych, szczególnie na tych, gdzie dostępne są nasze markowe specjały – mówi Małgorzata Wódkiewicz z Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka.
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A. wsparły dziewiąty Wieczór Marzeń, który odbył się 7 czerwca w Warszawskim Ogrodzie Zoologicznym. Wydarzenie dedykowane przewlekle chorym i niepełnosprawnym maluchom, z okazji Dnia Dziecka, organizowała Fundacja Dziecięca Fantazja.
Polagra to największe targi spożywcze nie tylko w kraju, ale i w Europie Środkowo-Wschodniej. Obecność na nich to możliwość bezpośredniego spotkania z klientami oraz potencjalnymi partnerami handlowymi, jak również okazja do zapoznania się z nowościami i trendami branży w jednym miejscu – mówi Małgorzata Wódkiewicz z Zakładów Mięsnych Pekpol.
W okresie letnim konsumenci chętnie wybierają małe, poręczne formaty opakowań. Z racji tego, że mają być pakowane do plecaka czy torby podróżnej, przede wszystkim powinny być lekkie. Do uniwersalnych produktów, które można spożywać praktycznie w każdych warunkach zaliczamy kabanosy - mówi Małgorzata Wódkiewicz z Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka.
- Przewiduje się, że przez najbliższy okres rynek HoReCa będzie rósł, pomimo osłabienia gospodarczego - mówi Małgorzata Wódkiewicz, przedstawicielka ZM Pekpol Ostrołęka. Dlatego zakłady od czerwca 2008 roku budują portfolio produktów skierowanych do tego sektora.
FoodCare otrzymał zakaz wytwarzania i sprzedaży napojów NGINE
Jak ominąć podatek cukrowy? Kanadyjska firma wychodzi naprzeciw polskim producentom
Foods Brothers: W dobie pandemii Polacy kupują więcej zamienników mięsa
Krajowa Spółka Cukrowa chce przejąć 8 spółek rolno- spożywczych Skarbu Państwa
Mlekovita podała wyniki za 2020 rok. Przychód firmy wyniósł ponad 5,5 mld zł
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!