Mondelez International ogłosił nową strategię rozwoju, obejmującą okres do roku 2020 włącznie. Amerykańska grupa zamierza zrewolucjonizować swoje portfolio, stawiając na odświeżanie receptur produktów i wykorzystywanie trendu zdrowego odżywiania. Mondelez chce, aby w 2020 r. przychody ze sprzedaży "zdrowych produktów" stanowiły 50 proc. całkowitych przychodów grupy.
Do 2018 roku Mondelez zamierza zwiększyć wydatki na reklamę do 10 proc. przychodów. Obecnie wynoszą one 8 proc. Firma planuje także rozwój działalności e-commerce.W ciągu 5 lat sprzedaż internetowa Mondelez ma wzrosnąć do 1 mld z dzisiejszych 100 mln dolarów.
Koncern Mondelez wyraźnie chce podkreślać, w jakim kierunku zmierza - w tym celu jego dyrektor generalna Irene Rosenfeld zdecydowała się na utworzenie w strukturze spółki nowego stanowiska: dyrektora ds. rozwoju (chief growth officer). Funkcję tę obejmie Mark Clouse, który od prawie dwóch dekad pracuje dla Mondelez (wcześniej Kraft Foods) - donosi "Chicago Business Journal".
Semeniuk: dane o kilkudziesięciu tysiącach otwartych lokali są zatrważające
Oryginalny Sok: Podatek cukrowy to dla nas duża szansa!
Drobimex debiutuje na rynku zamienników mięsa
Prezes Polskiego Mięsa: Wieprzowina i drób pozwalają szybko i zdrowo tracić na wadze
Prezes Indykpolu o "czeskich półkach": To czysty trumpizm
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!