Co roku w kuchni królują inne trendy. Kulinarna moda zmienia się jak w kalejdoskopie, ale specjaliści tworzący Flavor Forecast dla McCormick czuwają i informują nie tylko o tym, co jest obecnie na czasie, ale też co będzie brylowało na talerzach konsumentów i sklepowych półkach w niedalekiej przyszłości. W poprzednich latach modne były kolorowe potrawy z grilla, smaki kuchni śródziemnomorskiej czy egzotyczne japońskie przyprawy. Co nas czeka w 2019?
W ramach współpracy z firmą McCormick, globalnym liderem na rynku przypraw i produktów smakowych, agencja Kamikaze przygotowała strategię komunikacji oraz ideę kreatywną kampanii wprowadzającej na polski rynek FRANK’S RedHot - kultowy amerykański sos. Kampania pod hasłem “FRANK’S RedHot ostro wchodzi ze wszystkim” wystartowała w kwietniu. Komunikacja trwać będzie do końca grudnia 2019 roku. Skierowana jest do wszystkich miłośników idealnego połączenia ostrości i smaku.
McCormick, producent przypraw i produktów smakowych, wprowadza do Polski sos FRANK’S RedHot Original oraz jego ostrzejszą wersję, FRANK’S RedHot Xtra Hot. Ten kultowy amerykański sos ostry składa się z prostych składników i pasuje do każdego rodzaju potraw. Premierze towarzyszy kampania Digital podkreślająca uniwersalność zastosowania produktu, pod hasłem „Ostro wchodzi ze wszystkim”.
Chociaż powszechnie znany, to używany w Polsce raczej rzadko i najczęściej zjadany w postaci sezamków i chałwy. Według Flavour Forecast 2019, opublikowanego przez McCormick to właśnie sezam będzie jednym z kulinarnych hitów tego roku.
McCormick, producent przypraw i produktów smakowych oraz właściciel polskich marek Kamis i Galeo, wpisując się w trend dynamicznego rozwoju Łodzi, otworzył tam swoje pierwsze w Europie Centrum Kariery. Jest to miejsce, dedykowane studentom, specjalistom, menadżerom.
Polacy w pierwszej kolejności sięgają po zioła i przyprawy obecne w tradycyjnej polskiej kuchni od wieków. - Polacy, coraz bardziej otwarci na różne smaki, wciąż pozostają przywiązani do kuchni, którą znają ze swojego dzieciństwa. W pierwszej kolejności, chcąc nadać daniom ostrości, sięgają po czarny pieprz, potem pieprz ziołowy, a dopiero potem myślą o ostrej papryce bądź chili - mówi Iwona German, dyrektor marketingu McCormick w regionie CEE.
McCormick and Company, światowy lider w branży przypraw, opublikował raport dotyczący Wydajności Opartej na Celu (WOC) za 2017 r. Raport dotyczy przede wszystkim odpowiedzialności spółki za dobrą kondycję ludzi, społeczności i planety w dłuższej perspektywie przy jednoczesnym zapewnieniu najlepszych wyników finansowych.
Trend dbania o swoje ciało, nie tylko o jego wygląd, ale także o dietę przyjął się w Polsce na dobre. Chętnie sięgamy po lokalne warzywa i owoce ze sprawdzonych źródeł. Wracamy także do tradycyjnych metod przechowywania żywności – takich jak kiszonki i przetwory – przekonuje Aleksandra Damentko, dietetyk Banków Żywności i koordynator akcji „Kulinarnie Mocni”.
- Social media - to dla nas ważny kanał komunikacji z konsumentami, w którym jesteśmy w stanie bardzo precyzyjnie targetować działania reklamowe, uzupełniając zasięg reklam o te grupy docelowe, do których nie trafimy poprzez inne kanały. To zasadniczy benefit płynący z wyboru tych kanałów komunikacji. Warto zaznaczyć, że wielu z naszych konsumentów jednocześnie spotyka się z reklamami naszej marki w kilku mediach, co wywołuje efekt synergii z korzyścią dla odbioru marki Kamis - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Iwona German, członek zarządu, dyrektor marketingu w regionie CEE, McCormick & Company.
- Rynek przypraw w Polsce stale rośnie i według danych firmy Nielsen jest wart już ponad 1,2 mld złotych (włączając w to przyprawy uniwersalne, jednorodne, mieszanki, marynaty, sole smakowe, panierki i pieprze). Najszybciej rosnącym segmentem przypraw jest sól, która zawdzięcza swoją dynamikę nowym wariantom smakowym - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Iwona German, członek zarządu, dyrektor marketingu w regionie CEE, McCormick & Company.
Oryginalne przepisy, apetyczne dania z prostych składników, ziół i przypraw oraz sztuka robienia przetworów z sezonowych produktów – tego wszystkiego nauczył edukatorów Banków Żywności Szef Kuchni marki Kamis – Maciej Wawryniuk. Przekazanie wiedzy miało miejsce podczas warsztatów Kulinarnie Mocni, które odbyły się 29. września w CookUp Studio w Warszawie i zapoczątkowało III już edycję akcji.
McCormick Polska, właściciel marek KAMIS i Galeo, to nie tylko lider polskiego rynku przypraw, ale także marketingu produktowego. McCormick Polska pozycjonuje tzw. branded content w wielu kanałach komunikacji – od cyfrowych do tradycyjnych.
Koniec i początek roku to zawsze dobry pretekst do podsumowań i refleksji. Dlatego poprosiliśmy przedstawicieli rynku przetwórstwa owocowo-warzywnego oraz żywności ekologicznej o ocenę 2016 r. i prognozę na kolejny rok. Jaki to był czas dla branży i na co liczą jej przedstawiciele w 2017 r.? Jakich transakcji można spodziewać się w tym segmencie spożywczego rynku?
- 2016 r. był bardzo intensywnym rokiem dla McCormick Polska. W kończącym się roku odświeżyliśmy logo Kamis i zmieniliśmy wygląd opakowań. Wprowadziliśmy na rynek blisko 40 nowości produktowych, w tym wiele produktów grillowych i nowe sosy kanapkowe - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Iwona German, dyrektor marketingu McCormick Polska.
Prawie 9 milionów kilogramów jedzenia, z którego mogło powstać 18 milionów posiłków dla potrzebujących - to bilans 20 lat Świątecznej Zbiórki Żywności. W 2015 roku jedzenie ze Zbiórki trafiło do 230 tys. osób. W edycji 2016 prowadzona w 3,5 tys. sklepach, 500 miejscowościach i przez 50 tys. wolontariuszy.
O polskim konsumencie, trendach na polskim rynku żywnościowym oraz o planach rozwoju McCormick i marki Kamis serwis www.portalspozywczy.pl rozmawia z Olivierem Touzalinem, prezesem zarządu McCormick Polska.
- Bardzo duży potencjał wzrostu marki Kamis istnieje na rynkach eksportowych, głównie w Rosji, gdzie rynek przypraw jest obecnie dwa razy większy od polskiego odpowiednika. Od czasu przejęcia, McCormick awansował z 3. miejsca na pozycję 1 na rosyjskim rynku - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Olivier Touzalin, prezes zarządu McCormick Polska.
McCormick Polska, spółka należąca do McCormick & Company Inc. i właściciel marki Kamis, jednego z liderów polskiego rynku przypraw, świętuje 25-lecie marki Kamis. Z tej okazji na rynek trafiła linia nowych produktów. Firma uruchomiła też nową stronę internetową marki Kamis.
Ekspert: Branże mleczarska i mięsna muszą skuteczniej odpierać ataki Sylwii Spurek
Puda: Próby eliminacji mięsa i mleka z diety to niebezpieczna lewicowa ideologia
Zamienniki mięsa, czyli komu odjechał pociąg?
Ekstradycja Henryka K. coraz bliżej?
KRD-IG: Zakaz reklamy mięsa i mleka to działanie na szkodę interesu Polski i UE
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!