Zarząd spółki Merlin Group poinformował o zawarciu 23 kwietnia 2019 r. umowy pożyczki ze spółką XZ na kwotę 4.500.000 zł. Oprocentowanie pożyczki zostało ustalone na poziomie 8% w skali roku. Zgodnie z umową zwrot pożyczki powinien nastąpić końca maja 2021 r.
Zarząd Merlin Group poinformował, iż wstępne skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów i usług Grupy Kapitałowej w 2018 roku wyniosły 63.036.280 złotych. Spółka wlicza w to też przychody firmy Profit M kupionej w listopadzie 2018 r.
Zarząd spółki Admassive Group S.A. poinformował, że 22 lutego 2017 r. został podpisany list intencyjny z CDP.PL sp. z o.o., w ramach którego strony postanowiły wyrazić wolę przystąpienia do negocjacji mających na celu zawarcie umowy sprzedaży przez CDP na rzecz Admassive niektórych składników majątkowych związanych z prowadzonym przez CDP sklepem internetowym działającym pod adresem www.cdp.pl. Wartość transakcji ma wynieść 3 mln zł - informuje dlahandlu.pl.
Po kłopotach spółki Czerwona Torebka i wydzierżawieniu Merlina przez firmę Topmall losy jednej z najstarszych księgarni internetowej pozostawały pod znakiem zapytania. Łukasz Szczepański, prezes Topmall, zapewnia jednak, że skala działalności firmy rośnie miesięcznie o ok. 30 proc. – czytamy w „Rzeczpospolitej”.
Spółka Topmall, dzierżawca marki Merlin.pl, jest na dobrej drodze do realizacji planu. Odzyskała dobre imię i klientów, a teraz walczy o udziały w rynku e-commerce. W kraju, ale także za granicą, zwłaszcza wschodnią - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".
- Nie planujemy znaczących inwestycji, w szczególności budowania własnego magazynu ani otwierania własnych punktów odbioru. Zwracamy wielką uwagę na koszty prowadzonej działalności. Nasz zespół liczy mniej niż 50 osób - mówi w wywiadzie dla portalu Bankier.pl, Łukasz Szczepański, prezes Topmallu.
Nie kończą się wnioski o upadłość Merlin.pl. Ostatniego dnia 2015 roku wniosek o ogłoszenie upadłości obejmującej likwidację majątku Merlin.pl złożyła spółka CDC. To niejedyny wniosek o upadłość jednej z największych i najstarszych marek internetowych w Polsce.
Zdaniem zarządu Czerwonej Torebki złożenie wniosku o upadłość spółki Merlin.pl prowadzącej do zawarcia układu z wierzycielami jest elementem restrukturyzacji w spółce, która zapewni dalsze funkcjonowanie na rynku marki Merlin.pl oraz poprawę stosunków z dotychczasowymi partnerami biznesowymi.
Wskutek przejęcia marki Merlin.pl przez spółkę TOPMALL pracownicy nie tylko stracili pracę, ale także nie otrzymali jeszcze wynagrodzenia za ostatni miesiąc pracy. Pod znakiem zapytania stoją także odprawy dla zwolnionego personelu - pisze bankier.pl
Zarząd spółki Merlin.pl podjął decyzję o wdrożeniu w spółce procedury zwolnień grupowych w rozumieniu ustawy o szczególnych zasadach rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy z przyczyn niedotyczących pracowników. Firma zawiadomiła o planach przedstawicieli pracowników oraz właściwe Powiatowe Urzędy Pracy.
- Nie znam - tyle zazwyczaj o spółce Topmall mogą powiedzieć osoby związane z polskim e-handlem. To ciekawe o tyle, że aktywa bankrutującego Merlin.pl, własności giełdowej Czerwonej Torebki, trafią w ręce właśnie spółki Topmall z Warszawy - czytamy w "Pulsie Biznesu".
Topmall, polska firma e-commerce zamierza wyciągnąć jedną z największych i najstarszych marek internetowych w Polsce z kłopotów. - W ciągu kilku tygodni zaczniemy wyprowadzać markę Merlin.pl na prostą oraz odbudowywać zaufanie klientów i dostawców - zapowiada Łukasz Szczepański prezes zarządu spółki Topmall.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!