Legendarny bokser Mike Tyson spotkał się w Warszawie z powstańcem warszawskim Bolesławem Wojewódzkim "Tarzanem", który był łącznikiem w pułku "Baszta". Tyson powiedział PAP, że spotkanie było dla niego dużym przeżyciem, bo rozmawiał z bohaterem.
- Black jest liderem rynku energy drinków w Polsce. Jednak - mimo to - nie możemy sobie odpuszczać i wciąż chcemy wymyślać nowe historie wokół naszej marki. Nowa kampania zainspirowana tematem empowerment ma jeszcze umocnić tę pozycję - nie tylko w Polsce, ale i za granicą - powiedział w rozmowie z portalspozywczy.pl, Wiesław Włodarski, prezes spółki FoodCare.
Firma FoodCare wypuściła spot z okazji rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego, w którym występuje Mike Tyson - twarz marki napojowej Black. Według niektórych dziennikarzy i medioznawców, to mało stosowne, bo były bokser ma na koncie wyroki sądowe, m.in. za gwałt.
W programie "Kuba Wojewódzki" z udziałem Mike'a Tysona, pojawił się product placement marki Black (FoodCare), której były bokser jest ambasadorem - donosi "Press". Pojawia się pytanie: ile stacja TVN zainkasowała za taki występ? - pyta serwis gazetaprawna.pl.
- Chcemy z Blacka uczynić markę globalną. Napój jest już obecny na około 30 rynkach zagranicznych i stale poszukujemy nowych destynacji. Mamy też sporo zapytań od dystrybutorów z nowych krajów - powiedział serwisowi portalspozywczy.pl, Wiesław Włodarski, prezes FoodCare.
Grupa FoodCare, producent Black, podczas konferencji prasowej z udziałem ambasadora marki Mikea Tysona, zapowiedziała intensywną ekspansję na rynki zagraniczne. Weźmie on także udział w kolejnej kampanii reklamowej promującej markę Black. Dzięki współpracy FoodCare z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT, już w czerwcu obrandowany marką Black Embraer 175 będzie obsługiwał pasażerów podróżujących po Europie.
Już w najbliższy weekend w największych polskich miastach pojawią się wielkoformatowe siatki informujące o przyszłotygodniowej wizycie w Polsce Mike’a Tysona, ambasadora marki Black Energy Drink. Reklamy OOH zlokalizowane w centralnych miejscach Warszawy, Gdańska i Krakowa są zapowiedzią najnowszej kampanii reklamowej napoju energetycznego Black, która wystartuje już w połowie maja.
Napój energetyczny Black (FoodCare) może zniknąć z największych sieci handlowych w Wielkiej Brytanii. Powodem jest wykorzystanie do jego promocji Mike'a Tysona - boksera skazanego w 1992 roku za gwałt - podaje serwis Press.pl.
Postawienie na byłego boksera Mike'a Tysona okazało się strzałem w dziesiątkę. Na koniec tego roku możemy osiągnąć 25 proc. udziałów w rynku energetyków - ocenia właściciel FoodCare Wiesław Włodarski, w rozmowie z Rzeczpospolitą.
1 czerwca rusza wielomilionowa kampania promocyjna napoju energetyzującego Black z udziałem celebryty Mika Tysona. Jej celem jest pokazanie działania napoju, któremu nie oprze się nikt, nawet sam Tyson. Kampania będzie miała kilka odsłon, wzajemnie się uzupełniających.
Rynek energetyków w Polsce walczy z nasyceniem. Właściciele marek, oprócz silnej promocji i wprowadzaniu na rynek innowacyjnych produktów, liczą na zyski ze sprzedaży za granicą. Okazuje się, że na mapie świata pozostało już niewiele krajów, do których jeszcze nie trafiła dostawa energy drinków "made in Poland" - dowiedział się portalspozywczy.pl.
Chcemy mocno wypromować markę "Black Mike Tyson Collection" w Polsce i Europie, aby potem ruszyć dalej w świat. Chciałbym, aby był to brand globalny, aby miał nieograniczony zasięg - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl, Wiesław Włodarski, prezes zarządu FoodCare.
Firma Food Care chce, dzięki współpracy ze słynnym pięściarzem Mikiem Tysonem, zwiększyć udziały rynkowe napoju energetycznego Black z 30 do 35 proc. I zapowiada walkę o połowę rynku energetyków w Polsce. Jak ocenia prezes Food Care Wiesław Włodarski, firmie powinno zająć to nie więcej jak dwa lata - informuje wyborcza.biz.
Firma FoodCare, właściciel marki Black, poinformowała o nawiązaniu współpracy z Mikiem Tysonem, jednym z najlepszych sportowców na świecie oraz znanym i rozpoznawalnym celebrytą. Zgodnie z warunkami kontraktu Mike Tyson użyczy swojego wizerunku napojom energetycznym Black.
Właściciel Animeksu przejmuje zakłady mięsne na Słowacji i Węgrzech
Goodvalley: Walka o klimat nie może polegać na zakazie reklamy mięsa
Piwo i półlitrówki beneficjentami podatku od "małpek"
Polpig: Propozycje Sylwii Spurek służą głównie promocji jej osoby
Sawicki ocenia pomysł Sylwii Spurek: Niech nie wtrąca się w rolnictwo
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!