Na pytanie o metody poprawy konkurencyjności polskich i europejskich firm w warunkach zliberalizowanego handlu światowego, nie ma uniwersalnej odpowiedzi. Wszystko zależy od branży, w której się konkuruje - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mirosława Achinger, prezes Mispolu.
Mispol zamierza umocnić pozycję w segmencie karmy dla zwierząt. - Chcemy zwiększyć nasze moce produkcyjne o 1 tys. ton w karmie mokrej (czyli o 40 proc. - red.), w ramach rozbudowy i modernizacji już istniejących linii produkcyjnych - zapowiada na łamach Parkietu Mirosława Achinger, prezes Mispolu. W II półroczu zapadnie zaś decyzja odnośnie budowy nowej fabryki w Czechach.
Jesteśmy teraz w fazie przygotowywania koncepcji wejścia w nowy segment rynku żywności dla ludzi. W najbliższym czasie będzie ona podlegać testowaniu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mirosława Achinger, prezes Mispolu.
Plany Mispolu w zakresie fuzji i przejęć, wraz z koncentracją na wzroście organicznym, będą stanowić jeden z dwóch podstawowych filarów rozwoju firmy - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Mirosława Achinger, prezes Mispolu.
Według nowej prezes Mispolu Mirosławy Achinger, wstępne założenia do strategii rozwoju tej spółki na najbliższe lata przewidują zarówno wzrost organiczny, jak i akwizycje. Spółka nie wyklucza wchodzenia w nowe branże rynku spożywczego.
Marek Piątkowski złożył rezygnację z funkcji prezesa zarządu spółki Mispol, poinformowała spółka w komunikacie w czwartek. Jednocześnie Rada Nadzorcza powołała Mirosławę Achinger do pełnienia funkcji prezesa zarządu Mispolu.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!