Coca-Cola wprowadza nową, spójną identyfikację wizualną opakowań dla wszystkich wariantów napoju. Nowy projekt wyróżniają logo Coca-Cola i uproszczona forma bez dodatkowych elementów graficznych. To pierwsza tak duża zmiana od 2016 r., będąca następstwem strategii „One Brand” realizowanej przez firmę. Pierwszym wariantem, który przeszedł rebranding, jest Coca-Cola Zero Cukru.
O kontrakcie z firmą Schweppes, planach rozwoju, produkcji płynów do dezynfekcji, eksporcie oraz współpracy z sieciami handlowymi działającymi w Polsce, tworzeniu innowacji, konkurencyjności cenowej polskich firm oraz o tym, jak na rynek napojów wpływa opłata cukrowa - rozmawiamy z Piotrem Czachorowskim, prezesem zarządu Krynicy Vitamin.
Krynica Vitamin, jeden z największych polskich producentów napojów bezalkoholowych, niskoalkoholowych i środków do dezynfekcji, odnotowała w minionym roku szacunkowy zysk netto w wysokości 56,6 mln zł, wobec 7,5 mln zł w 2019 roku. To wzrost o 655 proc. r/r. Spółka wypracowała 446,3 mln zł przychodów ze sprzedaży (wzrost o 50 proc. r/r), co było najwyższym wynikiem w historii spółki.
- Podwyżki już są i klienci to odczuwają. Uważamy, że dostosowanie się do opłaty cukrowej wymaga czasu, my jesteśmy do niej przygotowani z modyfikacją klasycznych receptur. Dodatkowo też promujemy pozycje bezcukrowe i bez dodatku słodzików - mówi w rozmowie z portalspozywczy.pl, Marta Lewandowska, Product Development Manager w Krynica Vitamin SA.
Wprowadzenie tzw. opłaty cukrowej mocno wpłynęło na ceny napojów na sklepowych półkach. - Najbardziej odczuwalna dla konsumentów będzie zmiana w cenach promocyjnych dużych opakowań, gdzie cena na litr napoju była znacząco niższa, a mniejszy wpływ będzie odczuwalny na mniejszych opakowaniach w cenach regularnych - mówi w rozmowie z portalspozywczy.pl, Michał Jaszczyk, prezes zarządu, dyrektor generalny PepsiCo Polska.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!