- Niezgodne z rzeczywistością jest twierdzenie jakoby FoodCare świadomie i w sposób zamierzony upodabniało opakowania napoju N'gine do opakowania "rozpoznawalnej i renomowanej marki Tiger" - czytamy w oświadczeniu członków zarządu FoodCare.
Firma FoodCare otrzymała zakaz wytwarzania, wprowadzania do obrotu i reklamy napojów NGINE, w opakowaniach które upodobniła do opakowań napojów TIGER. Sąd Okręgowy w Krakowie uznał, że FoodCare dopuścił się czynów nieuczciwej konkurencji, posługując się wprowadzającym w błąd opakowaniem napoju NGINE oraz naruszając dobre obyczaje w obrocie gospodarczym oraz interes konkurencyjnego przedsiębiorcy.
W ciągu 11 miesięcy br. było tylko o 1,7% więcej promocji napojów energetycznych w sieciach handlowych niż w analogicznym okresie ub.r. Natomiast analiza wyników z I kwartału 2018 i 2019 roku wykazała wzrost aż o 40,3%, w niektórych formatach – nawet o 80%. Ostatnio największy przyrost odnotowano w dyskontach – o 36%. Dla porównania, w sieciach typu convenience wyniósł on 11,5%. Z kolei najbardziej widoczny spadek zaliczyły hipermarkety, tj. o 28,2%.
Według badania UCE RESEARCH i SYNO Poland, przeprowadzonego dla Grupy AdRetail, 59% dorosłych Polaków jest za tym, żeby w Polsce obowiązywał ustawowy zakaz sprzedaży napojów energetycznych osobom nieletnim. Z kolei 32% rodaków jest przeciwnego zdania. Zaledwie 9% nie ma własnej opinii na ten temat.
Red Bull połączył siły z kultową marką sprzętu muzycznego Technics, by celebrować kulturę hip-hopu. Gramofon Technics SL-1210 to fundament kultury hip-hop. Firma Technics zaprezentowała limitowaną edycję specjalną stworzoną we współpracy z firmą Red Bull.
Jaki wpływ mają na organizm popularne napoje energetyzujące, czy e-papierosy szkodzą, kiedy idea zdrowego żywienia zamienia się w obsesję – tłumaczyli we wtorek 300 młodym ludziom lekarze w Śląskiej Izbie Lekarskiej w Katowicach.
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej stwierdził, że niebiesko-srebrna kombinacja kolorów wykorzystywana przez markę Red Bull nie może być zarejestrowana jako znak towarowy z powodu „nieprecyzyjnego układu barw” - podają Wirtualnemedia.
Stała zabudowa półki przygotowana przez in-Store Media Polska dla marki Red Bull w sieci Carrefour wyróżnia się niestandardowym oświetleniem. Do jej przygotowania i zabudowy użyto systemu dwóch podświetlanych shelfstopperów łączących technologię podświetlania krawędziowego i rastrowego, oraz zestawu podświetlanych listew cenowych, topperów
i naklejek podłogowych.
Agencja Biuro Podróży Reklamy przygotowała klipy wideo na potrzeby kampanii reklamowej napoju Rockstar Energy Drink z portfolio PepsiCo. Klipy są utrzymane w międzynarodowym formacie brandu pt. „Party like a Rockstar”. Kampania digital z wykorzystaniem klipów właśnie startuje i potrwa do końca września.
Brytyjski rząd ogłosił konsultacje społeczne w sprawie zakazu sprzedaży napojów energetycznych dla nastolatków, wskazując na negatywne konsekwencje dla ich zdrowia, m.in. otyłość związaną ze spożyciem cukru, ból głowy i nadaktywność.
Opaska powstańcza jest czymś, co identyfikuje uczestników Powstania Warszawskiego. Noszenie jej przez Mike'a Tysona w nagranym przez niego filmie, jest - według powstańców - profanacją- powiedział dyrektor Muzeum Powstania Warszawskiego Jan Ołdakowski.
W sobotnim wydaniu „New York Timesa” znalazł się artykuł o Powstaniu Warszawskim wykupiony przez Wiesława Włodarskiego, szefa i właściciela firmy FoodCare, produkujące m.in. napój energetyczny Black. Rok temu wielką wpadkę przy okazji rocznicy Powstania Warszawskiego zanotowała konkurencyjna marka Tiger - podają Wirtualnemedia.
Już trzy duże sieci marketów w Wielkiej Brytanii zdecydowały się na zakaz sprzedaży napojów energetycznych dzieciom poniżej 16. roku życia. W tym numer jeden na tamtejszym rynku i znana także w Polsce sieć Aldi. Restrykcje będą obowiązywać już od marca - informuje serwis finanse.wp.pl.
Sąd Unii Europejskiej w Luksemburgu utrzymał w mocy unieważnienie niebiesko-srebrnych znaków towarowych Red Bull. Wniosek przeciwko Red Bull GmbH został złożony przez spółkę Optimum Mark, powiązaną z Jeronimo Martins Polska S.A., właścicielem sieci sklepów Biedronka.
Obraźliwa grafika, wyśmiewająca Powstańców i 73. rocznicę Powstania Warszawskiego wykorzystana w umieszczanej w social mediach reklamie energetyka Tiger (produkowanego pezez Maspex Wadowice) jest przekroczeniem granicy dobrych obyczajów i naruszeniem wartości historycznych, jakim było Powstanie Warszawskie - informuje portal wurtualnemedia za Komisją Etyki Reklamy.
„Król jest tylko jeden” – pod takim hasłem kryje się debiutujący w branży spożywczej napój energetyczny o oryginalnej nazwie Zenek Energy Drink. Skąd pomysł na produkt i nazwę zapytaliśmy Just Food Polska – producenta i dystrybutora napoju.
FoodCare otrzymał zakaz wytwarzania i sprzedaży napojów NGINE
Foods Brothers: W dobie pandemii Polacy kupują więcej zamienników mięsa
Animex o planach inwestycyjnych na 2021 rok
Krajowa Spółka Cukrowa chce przejąć 8 spółek rolno- spożywczych Skarbu Państwa
Kościński: podatek handlowy nie powinien spowodować wzrostu cen
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!