Tortille firmy Konspol – latynoska i arabska - przeszły lifting szaty graficznej. Wkrótce będą dostępne na rynku w odświeżonych, białych opakowaniach. Nowa kolorystyka produktów jest bardziej czytelna i wpisuje się w identyfikację wizualną firmy Konspol.
Każdy z nas ma swoją własną listę dań, do których regularnie wraca i które zawsze zjada z apetytem. Zbyt częste ich przygotowywanie może jednak prowadzić do kulinarnej rutyny i odebrać urok nawet najbardziej ukochanej potrawie. Na szczęście istnieje prosty sposób na nadanie ulubionym posiłkom nieco innego oblicza – wystarczy wzbogacić je o pyszną surówkę „Rarytasek”, nowość w ofercie SmakMAK.
- „Kto nie idzie do przodu, ten się cofa” – to stwierdzenie pasuje do każdej branży, także do producentów przetworów rybnych. Nasza marka Łosoś ma ugruntowaną pozycję na rynku. Oferujemy klasyczne konserwy rybne takie jak filety z makreli w sosie pomidorowym czy paprykarz szczeciński, ale proponujemy także zupełnie nowe produkty, które zwrócą uwagę konsumentów i poszerzą ich grupę – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Tomasz Kudlik, członek zarządu i dyrektor ds. sprzedaży w firmie Łosoś.
Flaki należą do aromatycznych i sycących dań, nieodłącznie związanych z polską kuchnią. Na przestrzeni lat powstają urozmaicone propozycje w coraz to ciekawszych odsłonach, a jedną z nich są te w towarzystwie parmezanu i grzybów od marki SmakMak.
Chipsy boczkowe, chipsy mięsne w dwóch smakach, jerky classic oraz mini kabanoski i mini paróweczki z sosem – to oferta mięsnych przekąsek od Henryka Kani, która wchodzi na sklepowe półki. Spółka szybko chce nią zdobywać rynkowe udziały.
FoodCare otrzymał zakaz wytwarzania i sprzedaży napojów NGINE
Jak ominąć podatek cukrowy? Kanadyjska firma wychodzi naprzeciw polskim producentom
Krajowa Spółka Cukrowa chce przejąć 8 spółek rolno- spożywczych Skarbu Państwa
Mlekovita podała wyniki za 2020 rok. Przychód firmy wyniósł ponad 5,5 mld zł
Kościński: podatek handlowy nie powinien spowodować wzrostu cen
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!