Żywiec chce, aby oddawanie butelek zwrotnych stało się powszechnym nawykiem. „Wielka Zwrotka Ż” to akcja marki, której celem jest zachęcenie konsumentów do oddawania tych najbardziej ekologicznych opakowań, w jakich dostępne jest piwo. Po raz pierwszy w historii marki na półki trafiają butelki Żywca z odwróconą etykietą, mające zaakcentować start „Wielkiej Zwrotki Ż”.
Za nami finał dziesiątej edycji trasy Męskie Granie sponsorowanej przez markę Żywiec – to dwa dni koncertów, 10 singli na dziesięciolecie projektu, ponad 40 artystów i prawie 3 miliony publiczności przed ekranami komputerów i telefonów.
Marka Żywiec, specjalnie na dziesięciolecie trasy Męskie Granie przygotowała dla fanów prawdziwą muzyczną gratkę – w Warszawie i Żywcu zagra ORKIESTRA ORKIESTR, w której wystąpią artyści, pamiętani z singli promujących 10 tras Męskiego Grania. Liderem tego przedsięwzięcia został Smolik. Dodatkowo, na trasie, na dwóch scenach, zagra kilkudziesięciu artystów, w tym m.in. Bass Astral x Igo, Daria Zawiałow, KORTEZ, powracająca po długiej przerwie z materiałem przygotowanym specjalnie na trasę Maria Peszek, a także NOSOWSKA, ØRGANEK i O.S.T.R.
Przed nami dziesiąta edycja kultowej trasy koncertowej Męskie Granie sponsorowanej przez markę Żywiec. Wydarzenie od lat promuje najlepszą polską muzykę, wspierając przy tym młodych i obiecujących artystów. I dlatego tegoroczną odsłonę zapowiada konkurs dla utalentowanych zespołów – Męskie Granie Young, którego, ogłoszeni właśnie zwycięzcy zaprezentują swój repertuar na scenie Ż.
Moda na piwa bezalkoholowe oraz piwne specjalności nie ustaje. Kategoria piw bezalkoholowych w 2018 roku urosła o 80%, a piwne specjalności wciąż rosną szybciej niż rynek. Dlatego marka Żywiec chcąc kształtować trendy w obu tych kategoriach właśnie wprowadziła do sprzedaży zupełnie nowe piwo bezalkoholowe – Żywiec 0.0% Białe.
Za nami dziewiąta edycja trasy Męskie Granie sponsorowanej przez markę Żywiec. Siedem koncertów, ponad 50 wykonawców i utwór „Początek”, który na YouTubie obejrzano już ponad 37 milionów razy. Cykl koncertów zwieńczył wielki finał w Żywcu, podczas którego wystąpili m.in. Krzysztof Zalewski, NOSOWSKA oraz Męskie Granie Orkiestra. W Amfiteatrze pod Grojcem doskonałej polskiej muzyki słuchało ponad 9 tysięcy osób, a prawie milion oglądało transmisję na żywo w internecie.
Podczas tegorocznej trasy Męskie Granie, sponsorowanej przez markę Żywiec, nie zabraknie muzycznych niespodzianek i nieoczywistych artystycznych interpretacji. W siedmiu miastach oprócz Korteza, Podsiadło i Zalewskiego zagrają m.in. Nosowska, Natalia Przybysz, Fisz Emade Tworzywo i Ørganek, którzy zaserwują publiczności niezapomnianą muzyczną ucztę.
14 lipca wystartuje dziewiąta trasa koncertowa Męskie Granie, w ramach której wystąpi najlepsza muzyczna reprezentacja w kraju. W tym roku sceną projektu, sponsorowanego przez markę Żywiec, zawładnie trio – Kortez, Podsiadło i Zalewski, które stanie na czele Męskie Granie Orkiestra.
Poznań, Katowice, Wrocław, Kraków, Gdynia, Warszawa i Żywiec – oto miasta, które w tym roku odwiedzi trasa koncertowa Męskie Granie sponsorowana przez markę Żywiec. Tegoroczna edycja wystartuje 14 lipca w Poznaniu, a finałowy koncert zaplanowany jest na 25 sierpnia w Żywcu.
Marka Żywiec, należąca do Grupy Żywiec, poszerzyła swoje portfolio piwnych specjalności o kolejny wariant – Żywiec Sesyjne IPA. Nowe piwo dołączyło do żywieckiej rodziny, w której obok klasycznego lagera, obecnie znajdują się Białe, Porter, APA, Amerykańskie Pszeniczne i Saison.
Ruszyła kolejna odsłona kampanii telewizyjnej piwnych specjalności Żywca. Pod hasłem „Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować” od 28 sierpnia w ogólnopolskich stacjach emitowane będą spoty promujące Żywiec Amerykańskie Pszeniczne oraz Żywiec Porter.
Rusza kampania promująca Męskie Granie - trasę koncertową, której wyłącznym sponsorem jest marka Żywiec. Od dzisiaj w telewizji emitowane będą spoty wspierające muzyczne wydarzenie. W spocie występują muzycy zaproszeni do tegorocznej edycji trasy. Muzycznym tłem produkcji jest „Nieboskłon” - singiel tegorocznej trasy.
Piwo Żywiec, wódka Żubrówka i piwo Tyskie są najmocniejszymi markami alkoholowymi w Polsce – poinformowała firma CEDC opierając się na XIII edycji rankingu „Polska marka” przygotowanego przez dziennik „Rzeczpospolita”.
Grupa Żywiec SA opublikowała dziś raport finansowy za 2013 r. Tak jak inni producenci piwa, także Grupa Żywiec musiała zmierzyć się w ubiegłym roku z licznymi wyzwaniami, bo 2013 nie był łatwy dla branży piwnej w Polsce. Na sprzedaż miała wpływ wciąż niepewna sytuacja makroekonomiczna, wzrost kosztów, a także niekorzystna pogoda w pierwszej połowie roku oraz późne rozpoczęcie sezonu piwnego - podano w raporcie.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!