Mastergrupa ma już na koncie trzy koncepty gastronomiczne, a jej pizzerie Stopiątka odważnie wkraczają w szeregi dużych graczy. Nowością jest całkowicie zautomatyzowany model, który działa jak mała fabryka. Nowe pomysły firmy zwiększają również jej obroty. Jak podaje firma, w tym roku jest o 20 proc. lepiej, niż w 12 miesięcy temu.
Obecnie pod szyldem Stopiątki funkcjonuje blisko 40 placówek. Do końca roku pojawi się jeszcze 1 punkt, natomiast w 2018 roku w planach jest 15 nowych pizzerii. – Koncept biznesowy jest tak skonstruowany i jest na tyle elastyczny w stosunku do otoczenia pizzerii by generował jak największy dochód – mówi portalowi dlahandlu.pl Marta Kołakowska, kierownik sieci pizzerii Stopiątka.
Według Raportu o rynku franczyzy, portalu Franchising.pl i firmy PROFIT system, gastronomia po raz kolejny pobiła rekord pod względem liczby nowych sieci franczyzowych w Polsce. Badania rynku prowadzone od jesieni 2016 roku do marca 2017 roku potwierdzają, że franczyza wzbogaciła się o 30 konceptów gastronomicznych. To o 9,7 proc. więcej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej.
W Polsce działa 40 pizzerii Stopiątka. Jednak sieć dopiero nabiera rozpędu. Firma Mastergrupa, która jest jej właścicielem zainwestuje 1,5 mln zł w otwarcia kolejnych punktów. Pieniądze pochodzą ze środków własnych spółki i będą wsparciem dla nowych franczyzobiorców Stopiątki. Będzie to rodzaj nieoprocentowanej pożyczki. Otrzymają ją jednak dobrze wyselekcjonowane osoby, które pomyślnie przejdą proces rekrutacji i spełnią wszystkie wymogi sieci - podaje serwis dlahandlu.pl.
Ekspert: Branże mleczarska i mięsna muszą skuteczniej odpierać ataki Sylwii Spurek
Puda: Próby eliminacji mięsa i mleka z diety to niebezpieczna lewicowa ideologia
Zamienniki mięsa, czyli komu odjechał pociąg?
Ekstradycja Henryka K. coraz bliżej?
KRD-IG: Zakaz reklamy mięsa i mleka to działanie na szkodę interesu Polski i UE
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!