E.Wedel podaje opierając się na danych firmy Nielsen, że rynek czekoladowy w Polsce jest obecnie wart 7,6 mld złotych, czyli o prawie o 4 proc. więcej w porównaniu z rokiem ubiegłym. W ujęciu ilościowym, sprzedaż wzrosła o 1,3 proc. i wynosi ponad 190 tys. ton.
Produkcja czekolady i wyrobów czekoladowych spadła w kwietniu 2020 roku o 24,6 proc. w ujęciu rocznym, a w ujęciu miesięcznym spadła aż o 34,9 proc. Po czterech miesiącach 2020 roku produkcja spadła o 4,2 proc. wobec takiego samego okresu roku 2019.
Fabryka Czekolady „Bałtyk” wprowadziła na rynek specjalne kolekcje słodyczy z okazji trwających przyjęć komunijnych. Przygotowane są już także kolejne zestawy upominkowe m.in. na Dzień Dziecka i zakończenie roku szkolnego.
Marka Solidarność, z myślą o Dniu Babci, Dniu Dziadka, Walentynkach i Dniu Kobiet, przygotowała ofertę słodyczy okazjonalnych. Wybrane bomboniery w opakowaniach z emocjonalnym przekazem „Dziękuję!” oraz w standardowej szacie graficznej, zostaną wyeksponowane na dedykowanych standach z logo marki.
Belgia jest jednym z najmniejszych krajów w Europie, co nie przeszkadza jej w byciu kulinarną potęgą. Jednym z jej najbardziej rozpoznawalnych symboli jest czekolada i tworzone z niej produkty. Charakteryzują się nie tylko wyjątkową konsystencją, ale przede wszystkim znakomitym smakiem, wydobytym z najwyższej jakości ziaren kakao, którego nie da się podrobić.
Marka Śliwka Nałęczowska została sponsorem tegorocznej gali finałowej plebiscytu Róże Gali, jaka odbyła się 19 listopada w Warszawie. Marka zaprezentowała się na tym prestiżowym wydarzeniu, podkreślając tym samym swoją przynależność do segmentu premium.
Śliwka Nałęczowska zyskała nowy wizerunek. Dzięki odświeżonej grafice opakowań, marka stała się jeszcze bardziej stylowa i elegancka. Wszystko za sprawą połączenia oryginalnego, oldschoolowego designu z nutką nowoczesności. Na sklepowych półkach Śliwka Nałęczowska w nowej odsłonie pojawi się jesienią.
Firma Vobro zdecydowała się na zmianę wizerunki i na nową odsłonę swoich słodycze takich jak Frutti di Mare, Dellisimo, Cherry Roses oraz Choco Crispo. Celem zmian jest budowanie wizerunku marki z tradycjami, a jednocześnie nowoczesnej oraz wspieranie jej ekspansji na nowe rynki.
Fabryka Czekolady „Bałtyk” rozwija limitowane serie słodyczy nawiązujących do wyjątkowych miejsc Gdańska. Do wcześniejszych „gdańskich kolekcji” dołączyły „Meteorki” dla Centrum Nauki Hewelianum oraz słodycze pamiątkowe dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku.
Rozstrzygnięto konkurs marki Śliwka Nałęczowska dla pasjonatów mody i designu. Ponad 660 prawidłowych zgłoszeń spłynęło na konkurs Design by Śliwka Nałęczowska skierowany do pasjonatów mody i designu. Jury pod przewodnictwem Lidii Kality wyłoniło 10 laureatów, którzy odebrali nagrody podczas gali połączonej z wernisażem prac 14 czerwca br. w warszawskim studio Skandal.
Z okazji Dnia Kobiet Mieszko przygotowało produkty wypełnione słodkimi uczuciami. Możemy wybierać spośród eleganckich puszek, w których znajdziemy smaki: Amoretta Desserts - słodkie europejskie desery oraz Cherrissimo Classic - wiśnię oblaną gorzką czekoladą.
Oferta Walentynkowa od Mieszko jest przepełniona miłością, a słodkie praliny zostały zamknięte w eleganckich puszkach, w których znajdziemy ulubione smaki: Amoretta Desserts - słodkie desery z Creme Brulee, Tiramisu oraz Panna Cottą na czele oraz Cherrissimo Classic z soczystą wiśnię w klasycznej odsłonie w towarzystwie wytrawnej czekolady.
W pierwszym kwartale 2018 r. marka Solidarność zaprasza konsumentów do udziału w konkursie pod hasłem „Podaruj serdeczności od Solidarności”. Przy zakupie pralin i czekoladek z oferty Solidarności, co tydzień będzie można wygrać gotówkę i bony poczty kwiatowej, a także otrzymać okolicznościową pocztówkę gratis.
Fabryka Cukierków Pszczółka wprowadziła specjalną ofertę świąteczną, w której znalazły się nowe produkty z portfolio – pralinki, cukierki czekoladowe oraz galaretki. Produkty będą dostępne w placówkach Poczty Polskiej w całym kraju.
Pralinki Malaga i Kasztanki dostępne są teraz także w eleganckich metalowych opakowaniach. Nowa oferta składa się z czterech puszek w dwóch wersjach kolorystycznych: dwie czerwone, z wizerunkami krakowskiego Wawelu i Sukiennic oraz dwie czarne, matowe, z fantazyjnymi błyszczącymi ornamentami.
Mieszko przygotował dla konsumentów nowości: żelki Zozole Green Power i Zozole Soko Loko, wafle o smaku cukierków Michaszki. Dodatkowo są też praliny w nowej odsłonie o najpopularniejszych smakach Mieszko - Cherrissimo Classic, Cherrissimo Exclusive i Amoretta Desserts oraz nowość, praliny o smaku Espresso.
Marka Goplana otworzyła w Starym Browarze w Poznaniu jedyną w Polsce „Czekoladową Wyspę”. Znaleźć tu można fontannę czekolady, ręcznie wytwarzane bloki czekoladowe i praliny o nowych smakach, czekoladowe słodycze oraz kawę z czekoladową nutą.
Wawel ogłosił niedawno zmianę strategii komunikacji i uruchomił kampanie reklamowe Mieszanki Krakowskiej oraz Fresh & Fruity. Teraz wystartowała kampania kolejnej submarki – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – oraz kampania outdoorowa czekolad w pięciu smakach.
Firma Colian tradycyjnie już przygotowała specjalną ofertę bożonarodzeniową, która obfituje w słodycze cenionych polskich marek. Tradycyjnie na okres świąteczny firma Colian proponuje nowości i popularne wyroby polskich marek Goplana i Solidarność. Ofertę tworzą limitowane słodkości podarunkowe, bestsellery w standardowych opakowaniach oraz w specjalnej, odświętnej szacie, a ponadto wyroby dedykowane dzieciom.
Właściciel Animeksu przejmuje zakłady mięsne na Słowacji i Węgrzech
Goodvalley: Walka o klimat nie może polegać na zakazie reklamy mięsa
Piwo i półlitrówki beneficjentami podatku od "małpek"
Polpig: Propozycje Sylwii Spurek służą głównie promocji jej osoby
Sawicki ocenia pomysł Sylwii Spurek: Niech nie wtrąca się w rolnictwo
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!