12 kwietnia 2017 roku spółka Dazumi zawarła z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości umowę o dofinansowanie projektu na wdrożenie wyników prac B+R w wysokości 9,78 mln zł - poinformował zarząd spółki Produkty Klasztorne S.A.
Zarząd firmy Produkty Klasztorne poinformował o zakwalifikowaniu projektu spółki Dazumi (przyszła spółka zależna firmy) do listy projektów wybranych do dofinansowania w konkursie w ramach Poddziałania 3.2.1 Badania na rynek Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. Całkowity koszt projektu Dazumi wynosi 19 170 780 zł, z czego kwota dofinansowania wynosi 9 783 200 zł, a nakłady w pozostałym zakresie zostaną sfinansowane ze środków własnych spółki.
Założyciele i właściciele spółki Dazumi, którzy po jej przejęciu przez Produkty Klasztorne stali się zarazem większościowymi udziałowcami tej spółki, planują wzrost przychodów na poziomie 100 proc. rocznie. Chcą zmienić nazwę spółki na Stoppoint i przenieść ją z NewConnect na rynek regulowany. Nie wykluczają także przejmowania kolejnych firm.
Damian Puczyński, właściciel Dazumi Sp. z o.o., operatora marki Stoppoint, objął akcje spółki Produkty Klasztorne S.A. W wyniku transakcji, stał się jej większościowym akcjonariuszem. Wkrótce zmieniona zostanie nazwa "Produkty Klasztorne" na "Stoppoint". Stoppoint do końca 2017 roku chce przejść na Giełdę Papierów Wartościowych.
Produkty Klasztorne stały się właścicielem 100 proc. udziałów w spółce Dazumi. Dotychczasowy właściciel tej spółki wniósł jej udziały do majątku Produktów Klasztornych w zamian za objęcie akcji z nowej emisji Produktów Klasztornych.
Zarząd spółki Produkty Klasztorne S.A. z siedzibą w Małej Wsi informuje, że 20 września 2016 roku przekazał spółce Bioalt sp. z o.o. wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym Listu Intencyjnego zawartego w dniu 11 maja 2016 r.
Zarząd spółki Produkty Klasztorne SA poinformował, że 31 sierpnia 2016 r. wpłynął do spółki podpisany przez spółkę Bioalt sp. z o.o. oraz Produkty Klasztorne SA aneks do Listu Intencyjnego, zgodnie z którym termin podpisania umowy inwestycyjnej został przesunięty do 31 października 2016 r. (pierwotna data zakładała 10 czerwca 2016 r.; później przesunięto termin do 31 sierpnia).
Zarząd spółki Produkty Klasztorne SA poinformował, że 10 czerwca 2016 r. wpłynął do spółki podpisany przez spółkę Bioalt sp. z o.o. oraz Produkty Klasztorne SA aneks do Listu Intencyjnego, zgodnie z którym termin podpisania umowy inwestycyjnej został przesunięty do 31 sierpnia 2016 r. (pierwotna data zakładała 10 czerwca 2016 r.).
Zarząd spółki Produkty Klasztorne SA zawarł ze spółką Bioalt sp. z o.o. list intencyjny dotyczący prowadzenia negocjacji, które mają prowadzić do nawiązania współpracy oraz docelowo do przejęcia przez spółkę Produkty Klasztorne SA do 100 proc. udziałów spółki Bioalt sp. z o.o.
Przychody ze sprzedaży spółki Produkty Klasztorne na koniec IV kwartału 2015 r. wyniosły łącznie 2,69 mln zł, co oznacza spadek o ok. 31,11 proc. w porównaniu do wyników zaprezentowanych w ujęciu narastającym za IV kwartały 2014 roku, gdzie przychody ze sprzedaży wyniosły 3,9 mln zł - podała spółka w raporcie.
Grupa Organic Farma Zdrowia nabyła marki Produktów Klasztornych, ponieważ posiadają one duży potencjał, są dobrze znane, cenione i mają ugruntowaną pozycję na rynku spożywczych produktów naturalnych i ekologicznych klasy Premium – wyjaśnia prezes grupy.
Przychody ze sprzedaży Produktów Klasztornych na koniec III kwartału 2015 r. wyniosły łącznie 2 384 835,23 zł, co oznacza spadek sprzedaży o ok. 10,56 proc. w porównaniu do wyników zaprezentowanych w ujęciu narastającym za III kwartały 2014 roku, gdzie przychody ze sprzedaży wyniosły 2 666 338,66 zł. Wraz ze spadkiem wartości przychodów ze sprzedaży zmniejszeniu uległy również koszty sprzedaży osiągając w ujęciu narastającym za III kwartały 2015 roku wartość 2 849 173,07 zł w stosunku do kwoty 3 260 348,80 zł poniesionej w analogicznym okresie poprzedniego roku obrotowego.
Zarząd spółki Produkty Klasztorne SA przygotowuje nową strategię. Jednocześnie w ramach planowanych przedsięwzięć dotychczasowa działalność spółki będzie traktowana jako wyodrębniona inwestycja (zorganizowana część) w ramach działalności.
Produkty Klasztorne, spółka produkująca żywność metodami tradycyjnymi, zwiększyła sprzedaż w pierwszym półroczu 2015 roku o ponad 7 proc. i poprawiła wynik netto. Spółka chce zwiększać udział produktów nabiałowych w swoich przychodach.
Przychody ze sprzedaży spółki Produkty Klasztorne za I kwartał 2015 r. wyniosły łącznie 960 015,63 zł, co oznacza wzrost sprzedaży o ok. 20,4 proc. w porównaniu do I kwartału 2014 roku, gdzie przychody ze sprzedaży wyniosły 764 223,71 zł. Decydujący wpływ na poziom przychodów w I kwartale 2015 r. miał okres przedświąteczny w miesiącu marcu. Strata netto spółki w I kw. spadł do 146,8 tys. zł z 260 tys. zł w I kw. 2014 r.
Miniony rok spółka Produkty Klasztorne SA zamknęła przychodami ze sprzedaży w wysokości 3,9 mln zł, co w porównaniu do roku 2013 dało wynik na sprzedaży większy o ponad 17 proc. Strata netto wyniosła -846,76 tys. zł, w porównaniu do -407,04 ty.s zł rok wcześniej.
Spóła Produkty Klasztorne osiągnęła w 2014 roku przychody ze sprzedaży w wysokości 3,91 mln zł, co w porównaniu z przychodami ze sprzedaży za cztery kwartały 2013 r. dało wzrost o ponad 14 proc. r/r. Spółka osiągnęła jednak w 2014 roku stratę netto w wysokości 0,8 mln zł wobec 0,4 mln zł straty netto w 2013 roku.
Spółki Produkty Klasztorne SA podała wyniki za III kwartał br. Przychody ze sprzedaży za ten okres wyniosły łącznie 1 071 871,39 zł, co oznacza wzrost sprzedaży o ok. 43 proc. w porównaniu do III kwartału 2013 roku, gdzie osiągnięto pułap 747 842,05 zł.
Zarząd spółki Produkty Klasztorne SA zawarł umowę na produkcję piwa pod marką "Mnich". Nie podano, kto będzie świadczył dla spółki tę usługę. Jednocześnie poinformowano o zawarciu ze spółką Anda Dystrybucja Sp. z o.o. umowę, której przedmiotem jest objęcie przez Anda patronatu nad sprzedażą piwa w urządzeniach chłodniczych i sprzętach do rozlewu piwa stanowiących własność spółki Anda Dystrybucja znajdujących się w sklepach oraz lokalach, z którymi Anda zawarła umowy o współpracy.
Spółka Produkty Klasztorne poinformowała, że 6 czerwca 2014 roku podpisała ze spółką Zdrowy Dzieciak Sp. z o.o. z umowę o współpracy. W ramach podpisanej umowy Produkty Klasztorne nabyły prawa do korzystania ze znaku towarowego słowno-graficznego „Uśmiech Dzieciaka".
Spółka Produkty Klasztorne w 2013 r. prowadziła intensywne działania związane z rozwojem i wdrożeniem nowej formuły działalności w oparciu o przeprowadzone działania optymalizacyjne. Podjęto aktywność związaną z poszerzeniem oferty handlowej o nowe produkty. Tym samym wzbogacono katalog produktów o blisko trzydzieści nowych indeksów, w szczególności w grupie przetworów owocowo- warzywnych. Dodatkowo zamknięto proces uzgodnień cenowych i produkcyjnych w zakresie gamy domowych konfitur.
Miniony rok spółka Produkty Klasztorne zamknęła przychodami ze sprzedaży na poziomie 3,3 mln zł i osiągnęła stratę netto w wysokości 407 tys. zł . W porównaniu do roku 2012 przychody ze sprzedaży były na tym samym poziomie, a strata netto wyniosła 542 tys. zł.
Spółka Produkty Klasztorne uruchomiła 25 lutego 2013 r. nowy sklep internetowy. Spółka ma nadzieję, że w ciągu najbliższych dwóch lat sprzedaż poprzez ten kanał dystrybucji powinna generować rocznie do 10 proc. przychodów ze sprzedaży.
Spółka Produkty Klasztorne chce w 2014 roku rozszerzać gamę produktów. Wprowadzi na rynek markę „Polska Czerwona Krowa", a także nowe piwa oraz produkty garmażeryjne i nabiałowe - zapowiada prezes spółki Marek Nowicki.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!