Rozpoczyna się realizacja programu informacyjno-promocyjnego "Indyk z Europy - pod skrzydłami jakości". Jego celem jest edukacja na temat wartości odżywczych mięsa indyczego produkowanego w Europie - poinformowała koordynatorka programu Małgorzata Reszczyńska.
Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego szuka agencji do dwóch kampanii promujących polską wołowinę. Dwa odrębne postępowania są prowadzone w ekspresowym tempie, bo pierwsze działania marketingowe są planowane już 20 marca - podaje serwis wirtualnemedia.pl.
Ponad 2 mln euro dostała Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI) z Komisji Europejskiej na promocję wieprzowiny i wołowiny na rynki Stanów Zjednoczonych i Kanady - poinformowała PAP dyrektor UPEMI Agnieszka Różańska.
Unia Producentów i Przedsiębiorców Przemysłu Mięsnego rozpoczyna kampanię edukacyjno – promocyjną finansowaną z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego pt. „Polska Smakuje Jakością”. Przedmiotem kampanii jest kulinarne mięso i wędliny wieprzowe wytworzone w Systemie Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP.
Polska jest jednym z bardziej znaczących beneficjentów środków przeznaczonych na kampanie promujące polską i europejską żywność – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Wiesław Różański, prezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego.
- Wspólne stoisko branży mięsnej na targach Anuga jest efektem współpracy Funduszy promocji mięsa drobiowego, wieprzowego i wołowego. Na naszym stoisku będą prezentowały się poszczególne firmy z szeroko pojętej branży mięsnej, ale stoisko będzie wspólne – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Łukasz Dominiak, dyrektor generalny Krajowej Rady Drobiarstwa.
Obecnie najważniejsze jest przywrócenie możliwości eksportu wieprzowiny na rynki azjatyckie, gdyż nasza nieobecność tam jest wykorzystywana przez konkurencję - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Wiesław Różański, prezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI).
W 2014 r. będziemy kontynuować działania związane z budowaniem silnej marki QAFP i pozytywnego wizerunku wyrobów mięsnych. Przeprowadzimy w tym celu szereg kampanii informacyjno-promocyjnych, finansowanych ze środków krajowych i unijnych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Wiesław Różański, prezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI).
Naszym głównym celem na 2014 r. będzie intensyfikacja eksportu głównie za pomocą naszego trzeciego programu unijnego skierowanego na kraje trzecie. Będzie to drugi rok realizacji tego projektu obejmującego Shanghaj, Hong Kong, Moskwę, Kaliningrad i Dubaj - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Janusz Rodziewicz, prezes Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP.
W kontekście mediów, pokazywanie branży mięsnej w dobrym świetle sprawia pewne trudności. Co by nie mówić, nasza produkcja opiera się na odbieraniu zwierzętom życia. Można to ubrać w różne słowa i opisać na wiele sposobów, ale ten podstawowy fakt pozostanie niezmienny - mówi Roman Miler, wiceprezes PKM Duda.
W Polsce działa obecnie około 2 tys. zakładów mięsnych, przy czym ich liczba w ostatnim czasie lekko spada. Między 1,3 a 1,5 tys. to małe lokalne przedsiębiorstwa, których nie stać na szeroko zakrojone działania promocyjne. Chcemy im w tym pomóc - mówi Janusz Rodziewicz, prezes Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP.
Komisja Europejska zatwierdziła 22 programy, których celem jest promowanie produktów rolnych w Unii Europejskiej i na świecie. Wśród nich znajduje się UPEMI, która otrzyma 2,5 mln euro na promocję, której budżet wynosi łącznie 5 mln euro.
Przetarg publiczny za 1 mln zł na przygotowanie oraz realizację kampanii na rzecz Polskiego Związku Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej „Polsus" wygrały agencje: Partner of Promotion wraz z Tailor&Baker - informuje protoPR.pl.
Komisja Europejska zaakceptowała ostatną transzę zgłoszonych w tym roku programów promocji produktów rolnych w Unii Europejskiej i krajach trzecich. Całkowity budżet 14 trzyletnich programów to 52,86 mln EUR, z czego wkład UE wyniesie 27,15 mln EUR. Wsród zatwierdzonych programów znalazły się dwa zgłoszone przez Polskę - podaje FAMMU/FAPA.
Polscy producenci mięsa drobiowego podnoszą standardy produkcji i wdrażają system kontroli jakości QAFP. Od początku września w Polsce i w Niemczech prowadzą kampanię informacyjną. Jej celem jest dotarcie z informacją o systemie QAFP do konsumentów, producentów i dystrybutorów mięsa drobiowego.
20 sierpnia ruszyła kampania "Podaj indyka” - projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego. Jego organizatorem jest Krajowa Rada Drobiarstwa. Kampania realizowana jest na rynku polskim, a jej działania zostały zaplanowane na 6 tygodni – do 30 września 2012 r.
Polska ma już na swoim koncie 17 programów promocyjnych wartych niemal 50 mln euro, czyli ponad 200 mln zł. W najbliższych dniach Komisja Europejska ogłosi oficjalnie, że wesprze finansowo dwie kolejne polskie kampanie. Jak ustaliła "Rzeczpospolita", chodzi o programy przygotowane przez Polską Izbę Mleka oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego (PZPBM).
Dyskonty, zarówno w Polsce, jak i na Zachodzie sprzedają produkty liderów rynku. Ta strategia obejmuje przede wszystkim wyroby największych graczy pod markami własnymi sieci. Zatem, aby sprzedawać w dyskontach, trzeba mieć bardzo mocno rozwinięty brand - mówi Henryk Kania, prezes ZM Henryk Kania.
Myślę, że Euro 2012 pomoże wypromować Polskę, nie tylko jako kraj oferujący doskonałe wyroby spożywcze, ale również pod względem kulturowym i turystycznym. Promocja polskiej kuchni i żywności wśród obcokrajowców pozwoli „zaszczepić" w nich pozytywne skojarzenia z naszymi produktami - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Wiesław Różański, prezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego.
Właściciel Animeksu przejmuje zakłady mięsne na Słowacji i Węgrzech
Goodvalley: Walka o klimat nie może polegać na zakazie reklamy mięsa
Klapki Kubota ponownie w Biedronce
Sawicki ocenia pomysł Sylwii Spurek: Niech nie wtrąca się w rolnictwo
Polpig: Propozycje Sylwii Spurek służą głównie promocji jej osoby
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!