– Polska branża wołowa ma się czym pochwalić, ale jest to słabo eksponowane. My chcemy pokazać Polakom, że nie tylko drób czy wieprzowina są naszymi wizytówkami, ale również jest nią wołowina. Konsumenci mają fałszywe przekonanie, że jest to „trudne” mięso, że nie wiele się da z niego zrobić. My ten fałszywy mit odczarowujemy – powiedział Witold Choiński, prezes zarządu Związku Polskie Mięso.
Związek Polskie Mięso w ramach unijnej kampanii „Rozsmakuj się w Europie" promowało w tym tygodniu mięso na targach w Tokio. Japonia to ważny rynek, tym bardziej, że wkrótce tamtejsze władze mogą ponownie zezwolić na import wieprzowiny z Polski.
25 czerwca startuje ogólnopolski konkurs kierowany do restauratorów, chefów kuchni i konsumentów. Projekt ma na celu zwiększenie spożycia polskiej wołowiny na rodzimym rynku, poprzez edukację konsumentów na temat jakości produkowanego mięsa, ras hodowanych w Polsce, ich charakterystyki, walorów smakowych oraz możliwości wykorzystania. Kampania finansowana jest z Funduszu Promocji Mięsa Wołowego.
FoodCare otrzymał zakaz wytwarzania i sprzedaży napojów NGINE
Jak ominąć podatek cukrowy? Kanadyjska firma wychodzi naprzeciw polskim producentom
Foods Brothers: W dobie pandemii Polacy kupują więcej zamienników mięsa
Krajowa Spółka Cukrowa chce przejąć 8 spółek rolno- spożywczych Skarbu Państwa
Mlekovita podała wyniki za 2020 rok. Przychód firmy wyniósł ponad 5,5 mld zł
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!