Tradis będzie dążył do pozycji lidera polskiej dystrybucji FMCG i zbuduje wokół siebie silną grupę, skupiającą spółki dystrybucyjne, formaty franczyzowe i współpracujące spółdzielnie Społem. Spółka chce być wiodącym dostawcą dla niezależnego detalu oraz sklepów przy stacjach benzynowych w Polsce. Ma się rozwijać organicznie oraz poprzez fuzje i połączenia. Takie plany przedstawił nowy zarząd Tradisu.
Spółdzielnie Społem z Kielc i Hajnówki z Partnerskim Serwisem Detalicznym otworzyły kolejne wzorcowe supermarkety pod szyldem Gama. To już trzeci i czwarty sklep nowej, ogólnopolskiej sieci, ale jeszcze w tym roku możemy się spodziewać nawet 20 kolejnych otwarć - informuje www.dlahandlu.pl.
Społem PSS Końskie wspólnie z Partnerskim Serwisem Detalicznym w sobotę 23 lipca otworzyło drugi w Polsce sklep pod szyldem "Gama". Placówka mieści się w Stąporkowie. Sklep ma 100 mkw. powierzchni handlowej i jest najmniejszym formatem nowo powstającej sieci "Gama".
Do Grupy Eurocash dołączył Ireneusz Ozga, który objął funkcję prezesa zarządu Eurocash Franczyza. Jego głównym celem będzie zapewnienie niezależnym sklepom detalicznym, które działają w ramach sieci franczyzowych prowadzonych przez Grupę Eurocash, warunków do dynamicznego rozwoju.
Rada Prezesów spółdzielni Społem , współpracujących w ramach Partnerskiego Serwisu Detalicznego (PSD) na spotkaniu z zarządem Eurocashu, czyli prezesem Luisem Amaralem, prezesem Eurocash Franczyza Pedro Martinho zapoznała się ze strategią Grupy Eurocash po połączeniu z Grupą dystrybucyjną Tradis - napisał w oświadczeniu przewodniczący Rady Prezesów PSD, Wojciech Gach.
Partnerski Serwis Detaliczny zapowiada, że w 2011 r. możliwe jest podpisanie umów nawet z kilkudziesięcioma spółdzielniami. - Zakładamy, że do końca roku znacząco wzrośnie liczba naszych partnerów - mówi Małgorzata Więch z PSD.
- Nie ukrywam, że transakcja pomiędzy Emperią i Eurocashem, na skutek której PSD zostanie włączony w struktury Eurocashu, zaskoczyła nas. Staramy się jednak szukać pozytywów: silny dystrybutor może dać nam bardziej konkurencyjne warunki - powiedziała Małgorzata Więch, dyrektor ds. rozwoju i członek zarządu spółki Partnerski Serwis Detaliczny, w której skład wchodzą spółdzielnie Społem.
21 grudnia 2010 r. spółki Eurocash i Emperia podpisały umowę inwestycyjną, w ramach której Emperia sprzeda Eurocashowi udziały w spółce dystrybucyjnej Tradis oraz kilkunastu franczyzowych sieciach detalicznych.
Spółka Detal Polski zamierza w przyszłym roku skoncentrować się na rozbudowie sieci przez dołączanie małych sieci lokalnych oraz ważących sklepów. Na koniec przyszłego roku spółka chce mieć w sieci minimum 850 sklepów. Poza tym w 2011 spóła planuje wprowadzić wizualizację zewnętrzną we wszystkich sklepach sieci - informuje bestshopnet.
- Wspólny logotyp to konsekwencja kompletnego projektu handlowego, gdzie zakupy i sprzedaż powiązane są w jeden, logiczny system. Aktualnie przygotowujemy standaryzację wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej różnych formatów sklepów. Sklepy z logo Gama pojawią się na rynku wiosną 2011 roku - mówi Małgorzata Więch, członek zarządu PSD - informuje serwis www.dlahandlu.pl.
Do współpracy z Emperią w ramach PSD dołączyły PSS Morąg oraz Społem z Pionek. Tym samym w Partnerskim Serwisie Detalicznym działa już 56 podmiotów. W przyszłym roku utworzą one nową sieć sklepów spożywczych - będzie ona nosić nazwę Gama - inforuje serwis www.dlahandlu.pl.
Stworzą ją spółdzielcy działający w ramach Partnerskiego Serwisu Detalicznego z Grupy Emperia. Przedstawiciele spółdzielni już wykonali pierwszy krok w tym kierunku wybierając nazwę i logo sieci. Ma się nazywać Gama. Sklepy pod tym szyldem pojawią się na rynku wiosną 2011 r.
Chcemy aby większość spółdzielni zdecydowała się na współpracę z Grupą Handlową Emperia. Wydaje się, że ten rok może stać się przełomowy dla naszej współpracy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Artur Kawa, prezes Grupy Handlowej Emperia.
Spółka Partnerski Serwis Detaliczny (PSD), powołane w grupie handlowej Emperia do współpracy ze Spółdzielniami Spożywców "Społem", jest w trakcie opracowywania wspólnego logo i systemu identyfikacji wizualnej dla wszystkich placówek.
Przy spółce Partnerski Serwis Detaliczny, powołanej w grupie handlowej Emperia do współpracy ze Spółdzielniami Spożywców "Społem" powstała Rada Prezesów. Skupia ona przedstawicieli spółdzielni reprezentujących uczestników Partnerskiego Serwisu Detalicznego. Rada jest organem wspierającym zarząd w zakresie działań strategicznych.
Już 51 PSS-ów nawiązało współpracę z Partnerskim Serwisem Detalicznym - spółką Grupy Handlowej Emperia powołaną do pracy na rzecz spółdzielni spożywców. Wśród tych, które ostatnio podpisały umowy są sieci z Tarnowa, Mławy i Tucholi. Wszystkie działające we współpracy z PSD spółdzielnie posiadają łącznie w całym kraju ponad 420 placówek handlowych i około 60 tys. mkw. powierzchni sprzedaży.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!