Pandemia nie tylko spowodowała pojawienie się nowych trendów, ale też przyspieszyła te już istniejące. W okresie dynamicznie zmieniającego się otoczenia przed firmami z branży spożywczej i handlowej stoi wiele nowych wyzwań, w tym niepewność co do kolejnych obostrzeń, konieczność transformacji cyfrowej i umiejętność szybkiej odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania konsumentów – mówili uczestnicy debaty inauguracyjnej Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Jakie przełożenie ma "efekt szminki" na branżę spożywczą? Z jakich żywieniowych przyjemności korzystamy w czasie pandemii? - o tym rozmawialiśmy na debacie Towary „pożądania” podczas koronakryzysu, która odbyła się w ramach Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
– Polacy zaczynają kupować mniej słodyczy konwencjonalnych na poczet produktów, które bezpośrednio przyczyniają się do wzmocnienia organizmu, budowania odporności, wspierania naszego mikrobiomu – mówił Artur Gajewski, dyrektor marketingu Purella Superfoods, w czasie debaty Towary „pożądania” podczas koronakryzysu, która odbyła się w ramach Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Artur Gajewski, dyrektor marketingu Purella Superfoods, będzie prelegentem Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Weźmie udział w debacie "Towary „pożądania” podczas koronakryzysu (słodycze, przekąski, alkohole)".
Na jakie żywieniowe przyjemności pozwalamy sobie podczas pandemii? Co kupowali Polacy na początku lockdownu? Jakie zachowania codzienne zmieniły się w trakcie restrykcji? O tym porozmawiamy podczas debaty Towary „pożądania” podczas koronakryzysu (słodycze, przekąski, alkohole) w ramach Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Decathlon, producent sprzętu sportowego i sieć sklepów sportowych oraz Purella Superfoods, producent żywności, łączą siły. Celem współpracy jest wspieranie tych osób, które trenują. Nieważne, czy chodzi o bicie osobistych rekordów czy ćwiczenia dla utrzymania formy. Dieta i odpowiednie odżywianie to podstawa dobrego samopoczucia i formy w codziennej aktywności.
Według danych Mintel polski konsument jako przekąskę je najczęściej owoce, jogurt, czekoladę lub kanapki. Kategoria przekąsek jest bardzo obiecująca, zarówno jeżeli chodzi o potrzeby konsumenta, jak i wyniki sprzedażowe – mówiono podczas debaty "Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek", która odbyła się w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Zubożenie żywności i pęd życia powodują, że musimy się wspomagać dobrą żywnością, pełną wartości odżywczych, w której znajdujemy składniki pozwalające zbilansować dietę i poprawić nasze samopoczucie – mówił Artur Gajewski, dyrektor marketingu Purella, podczas debaty "Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek", która odbyła się w ramach XII Forum Rynku Spozywczego i Handlu.
Pod hasłem „Dobre jedzenie, lepsze życie” rusza wspólny projekt dystrybucyjny innowatorów na rynku zdrowej żywności. DayUp (Arteta), Purella z markami BeRAW i Superfoods oraz Bracia Sadownicy rozpoczynają współpracę przy budowie wspólnych sił sprzedaży obsługujących rynek handlu tradycyjnego.
Polacy coraz śmielej i chętniej sięgają po zdrowe przekąski. Producenci żywności żywo reagują na te potrzeby, próbują je nawet wyprzedzać. – Misją Purelli jest wprowadzanie na rynek masowy wysokiej jakości, smacznej żywności o czystej etykiecie, innowacyjnych rozwiązaniach. Chcemy przekonać konsumenta, że prozdrowotne batony mogą być pyszne, i że można po nie sięgać, bez wyrzutów sumienia, codziennie - mówi w rozmowie z portalspozywczy.pl Artur Gajewski, dyrektor marketingu Purella.
Semeniuk: dane o kilkudziesięciu tysiącach otwartych lokali są zatrważające
Drobimex debiutuje na rynku zamienników mięsa
Prezes Indykpolu o "czeskich półkach": To czysty trumpizm
Prezes Polskiego Mięsa: Wieprzowina i drób pozwalają szybko i zdrowo tracić na wadze
InPost wyceniony na 7-8 mld euro, przedział cenowy w ofercie publicznej to 14-16 euro/akcję
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!