Coraz cieplejsze dni często motywują nas do zadbania o siebie i swój wygląd. Decydujemy się na rozpoczęcie zdrowej diety, większą aktywność fizyczną, czasami wiosenny detoks. Bycie fit to już nie tylko siłownia i zmiana nawyków żywieniowych, to zdrowy styl życia. Stan naszego zdrowia aż w 80% zależy bowiem od sposobu odżywiania się, jakości snu, poziomu stresu czy stanu środowiska. We wzmocnieniu organizmu i prawidłowym przygotowaniu się na nowy sezon wiosenno-letni zdecydowanie pomogą nam soki warzywno-owocowe, które są kopalnią witamin i składników mineralnych – ocenia firma Redberry.
Producent jogurtu mrożonego Redberry ma już 10 lokali w Polsce i planuje dalszą ekspansję. Moda na mrożone jogurty przybyła niedawno do naszego kraju ze Stanów Zjednoczonych, a w największych centrach handlowych coraz częściej można odnaleźć jogurterie, w których oferowany jest ten produkt.
Marka Redberry, spółka działająca w segmencie mrożonych jogurtów, prowadzi działalność w największych galeriach handlowych w Polsce, a niedawno dołączyła do nich kolejna lokalizacja. 20 marca otworzony został lokal w Lublinie, w CH Atrum Felicity. Jest to już dziesiąta placówka w kraju, co oznacza że Redberry wciąż zdobywa nowych klientów.
Deweloperzy dostarczą na rynek w tym roku 550 000 m. kw. nowej powierzchni handlowej, co oznacza wzrost o 15 proc. wobec ub.r., szacuje Colliers International. Agencja spodziewa się pojawienia się kolejnych nowych marek na polskim rynku.
W najbliższych dniach na terenie stołecznej galerii Złote Tarasy zostanie otwarty bar RedBerry, który serować będzie zdrowe, niskotłuszczowe i niskokaloryczne desery. Jest to zapowiedź wejścia do Polski nowego konceptu kawiarnianego.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!