W ostatnich latach firma Octim zaczęła odczuwać wyraźny deficyt związany z rozpoznawalnością swojej marki, a także braki w komunikacji na poziomie produktowym. Dzięki Stowarzyszeniu Wzornictwo Warmii i Mazur, które w 2014 roku realizowało ze wsparciem unijnym projekt Szybkowar Dizajnu, agencja Brandy Design została zaproszona do współpracy z firmą z Olsztynka.
Czy i jaki wpływ na firmę Octim będzie miał "Plan Morawieckiego? - Jego powodzenie zależy od tempa wdrażania proponowanych zmian, ogólnej sytuacji makroekonomicznej w Europie, klimatu dla eksportu czy kursu walut itp. Jeśli zgodnie z obietnicami w północno-wschodniej Polsce powstanie spożywcze zagłębie, to będzie to dla nas spora szansa - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Kazimierz Frąckiewicz, dyrektor ekonomiczny Octim.
- Największym wyzwaniem w 2015 r. na rynku przetworów owocowo-warzywnych oraz octu i musztardy było zapewnienie dostaw surowców do produkcji w korzystnych cenach pomimo suszy, jaka miała miejsce latem tego roku. Aby zagwarantować sobie płynność dostaw zawarliśmy umowy z nowymi dostawcami w Polsce. Część surowców także importujemy, dzięki czemu jesteśmy mniej uzależnieni od warunków pogodowych w kraju - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Kazimierz Frąckiewicz, dyrektor ekonomiczny Octim.
- Tegoroczny okres wysokich temperatur przyniósł ze sobą pewne problemy. Podobnie jak inni producenci, my także odczuliśmy ograniczenia w dostawie energii, jednak dzięki umiejętnemu zarządzaniu, proces ten nie spowodował spadku mocy produkcyjnych Spółdzielni. Obecnie analizujemy, czy susza wpłynie na działalność naszej firmy oraz jakie będą tego ewentualne skutki - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Zbigniew Mojecki, zastępca prezesa ds. handlowych WSP Społem.
- Jesteśmy przeciwnikami produkcji marki własnej dla dyskontów obecnych w Polsce i na dzień dzisiejszy nie zakładamy scenariusza, w którym to by mogło się zmienić. A wiemy, że bez tego ze swoją marką nie wejdziemy do tego kanału dystrybucji, bo niestety taka jest polityka zarządzających dyskontami – mówił podczas konferencji prasowej, promującej nową kampanię firmy Roleski Jakub Kołodziej, członek zarządu firmy Roleski.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!