Rok 2020 będzie okresem dalszej digitalizacji procesów sprzedażowych. Analityka danych, „wciągnięcie” klienta do wielokanałowej sprzedaży i umiejętne budowanie z nim relacji to jedne z kluczowych wyzwań branży handlowej w 2020 roku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Karolina Karolczak, Partnership & Procurement Director w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.
Dwie restauracje prowadzone przez Sodexo – Les Jules Verne (lokal na II piętrze Wieży Eiffle’a) oraz Le Pré Catelan (lokal w sercu paryskiego Lasku Bulońskiego) otrzymały odpowiednio jedną i trzy gwiazdki w tegorocznej edycji Czerwonego Przewodnika Michelin „Main Cities of Europe”.
Sodexo Benefits and Rewards Services Polska rozpoczął współpracę z siecią drogerii kosmetycznych Hebe z Grupy Jeronimo Martins. Płatności za produkty w sieci Hebe mogą być realizowane za pomocą kart i kuponów Sodexo we wszystkich sklepach Hebe w Polsce.
W maju i czerwcu Sodexo wspiera klientów w procesie budowania formy i kondycji na lato. Restauracje firmy w ramach akcji specjalnej Menu 4YOU oferują aż cztery oddzielne linie zróżnicowanych i zbilansowanych posiłków, które wraz z aktywnością fizyczną pomogą w przygotowaniu się do wakacyjnych rekreacji.
Wiosenna oferta Sodexo inspiruje się street foodem. Proponowane dania dostępne będą w dwóch wariantach – mięsnej i bezmięsnej. Roślinna wersja m.in. hot-doga, burgera, czy burrito to propozycja nie tylko dla wegetarian i wegan, ale również dla fleksitarian – osób stopniowo ograniczających spożycie mięsa.
Firma Sodexo dołączyła do kampanii RoślinnieJemy, koordynowanej przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki. W ramach współpracy w restauracjach Sodexo wdrożone zostaną roślinne receptury, które dedykowane będą nie tylko weganom i wegetarianom, ale także fleksitarianom – osobom stopniowo ograniczającym spożycie produktów odzwierzęcych.
Spar Polska oraz Sodexo rozpoczęły strategiczną współpracę, która ma na celu dostarczenie dodatkowych korzyści osobom płacącym za zakupy kuponami i kartami Sodexo w sklepach sieci. Firmy będą też podejmować wspólnie dodatkowe aktywności marketingowe.
Nestlé, Sodexo, Unilever, IKEA Food Services, Aramark, Compass Group oraz Elior Group stworzyły Globalną Koalicję na Rzecz Dobrostanu Zwierząt (Global Coalition for Animal Welfare), w ramach której dążyły będą do poprawy warunków życia zwierząt hodowlanych. Wśród priorytetów koalicji znalazły się dobrostan kur niosek oraz kurczaków hodowanych na mięso, czyli brojlerów.
Arkadiusz Rochala objął stanowisko Dyrektora Generalnego polskiego oddziału Sodexo Benefits and Rewards Services, lidera kompleksowych rozwiązań motywacyjnych. Rochala posiada blisko 25 letnie doświadczenie w zarządzaniu i tworzeniu nowych rozwiązań dla biznesu. Na stanowisku zastąpił Roberta Lecha.
Sodexo ogłosiło tegoroczną edycję Global Workplace Trends, zawierający analizę trendów kształtujących miejsca pracy w 2018 roku. Opisane trendy wskazują, w jaki sposób indywidualny i kolektywny rozwój wpłynie na technologię, mając na względzie wzrost roli robotyzacji i sztucznej inteligencji, zarówno w miejscach pracy, jak i w życiu codziennym.
Sodexo Polska On-site Services uruchomiło swoją restaurację w zakładzie produkcyjnym Flex. Restauracja pod marką ChefWorks zapewnia kompleksowe wyżywienie dla 3,5 tysiąca pracowników zakładu w Tczewie, umiejscowionym na terenie Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.
Polska Izba Handlu informowała o bonach Sodexo z nadrukiem reklamowym Biedronki, które jej zdaniem mogą mogą łamać przepisy ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.- Pragniemy zapewnić, że Sodexo Benefits and Rewards Services, niezależny emitent bonów, nie faworyzuje żadnego partnera biznesowego czy sieci sklepów, z którą współpracuje - informuje firma Sodexo.
W obiegu pojawiły się bony Sodexo z nadrukiem reklamowym Biedronki na rewersach. Dodatkowo kupony te objęte są komunikacją zwiększającą nominalną ich wartość o 10%, ale tylko w sieci sklepów Biedronka - informuje Polska Izba Handlu.
Od 1 października w Biedronce będzie można realizować wszystkie rodzaje bonów: podarunkowe i typu "gold", które firmy często oferują swoim pracownikom w prezencie, żywieniowe uprawniające do zakupu artykułów spożywczych oraz bony premiowe, które są nagrodami w programach lojalnościowych. Takie bony - zamiast gotówki - otrzymują także niektórzy beneficjenci programu 500+ - podaje eska.pl.
Grupa Sodexo w okresie od 1 września 2014 r. do 31 sierpnia 2015 r. (pełny rok fiskalny) odnotowała wzrost przychodów o 10 proc., z poziomu 18,016 mln euro do 19,815 mln euro. Poprawił się także zysk netto firmy. Wyniósł on 700 mln zł, co oznacza wzrost o 42,9 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem, a o 32,4 proc. przy wyłączeniu różnic kursowych.
W zeszłym roku z usług firm specjalizujących się w organizacji i zarządzaniu programami lojalnościowymi skorzystała co trzecia firma prowadząca tego typu działania. Najczęściej outsourcing obejmował obszar związany z nagrodami - głównie ich zakup, zarządzanie katalogiem upominków i logistykę.
Do zespołu Sodexo Benefits and Rewards Services dołączyła Małgorzata Roszak-Sygocka, która objęła stanowisko Product Managera kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie. Do jej obowiązków należy przygotowanie i realizacja planów rozwoju produktów takich jak: platforma Sodexo Performance Suite, CardPark oraz Kupony i Karty Premiowe.
Sodexo Polska On-Site Services w połowie kwietnia otworzyło dwie restauracje w budynku
Intel Technology Poland w Gdańsku. Jest to debiut nowych konceptów gastronomicznych sieci na terenie Polski - Moment’To by Sodexo oraz Storia Di by Sodexo.
Atrakcyjne nagrody są czynnikiem decydującym o udziale klientów w programach lojalnościowych. Szczególnie korzystne jest stworzenie szerokiego katalogu różnorodnych produktów – wynika z badania ARC Rynek i Opinie przeprowadzonego w 2014 roku na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Service.
Wielkopolska: Zatrzymano dużego producenta mięsa na kebab
Drobiarstwo w 2020. Skoro było tak źle to dlaczego było tak dobrze?
Prezes Mlekpolu komentuje wprowadzenie podatku cukrowego
Oryginalny Sok: Podatek cukrowy to dla nas duża szansa!
Prezes Polskiego Mięsa: Wieprzowina i drób pozwalają szybko i zdrowo tracić na wadze
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!