Część brytyjskich supermarketów zrezygnowała ze sprzedaży wody kokosowej i oleju kokosowego po tym, jak okazało się, że produkty zostały wytworzone z owoców zbieranych przez małpy - poinformował w piątek serwis BBC News.
Stowarzyszenie handlowców i sklepikarzy z południowych stanów Indii, liczące 6 tys. firm i 1,5 mln członków, ogłosiło bojkot Coca Coli i Pepsi. Ich zdaniem fabryki światowych koncernów są winne suszy. W zamian proponują miejscową wodę sodową lub mleko kokosa.
Kokos w postaci oleju, mąki czy cukru zrobił już karierę w Niemczech, a teraz zaczyna robić ją w Polsce. Rynek kokosowych produktów na razie jest wart nad Wisłą kilka mln zł, jednak wartość ta szybko będzie rosła - czytamy w "Pulsie Biznesu".
- Polski rynek wody kokosowej ma duży potencjał rozwoju - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Stefan Reiss, dyrektor zarządzający i prezes niemieckiej firmy Dr. Antonio Martins, właściciela marki Coco Juice. Według jego prognoz, w najbliższych latach może osiągnąć nawet 100-proc. dynamikę wzrostu.
Vivalife planuje wprowadzić wodę kokosową do super- i hipermarketów. - W mojej opinii sprzedaż wody kokosowej będzie szybko rosła - mówi Dorota Jaroszewska, prezes Vivalife, której firma jest dystrybutorem lidera rynku, marki Coco Juice.
Vivalife, dystrybutor napojów Coco Juice firmy Dr. Antonio Martins rozważa wprowadzenie na polski rynek nowych, choć znanych na świecie marek napojów funkcjonalnych. Firma planuje także rozwinąć swój brand - jeszcze w tym roku chce zaprezentować pierwsze napoje Vivalife.
Czy woda kokosowa to kokosowy interes? Na to pytanie znaleziono już odpowiedź w obu Amerykach i Europie Zachodniej. Woda kokosowa to jedna z najsilniej rozwijających się kategorii napojowych w świecie. Ale jeszcze nie u nas.
Woda kokosowa dostępna w ofercie firmy Vivalife otrzymała od magazynu VEGE, wydawanego przez Fundację Viva!, znak Jakości V. Oznacza to spełnienie rygorystycznych kryteriów dotyczących produktów spożywczych i potwierdza, że są one pochodzenia wyłącznie roślinnego.
- W 2010 r. dynamika sprzedaży Cisowianki wyniosła 30 proc. przy ok. 10-proc. wzroście rynku. Marka tym samym umocniła pozycję wicelidera rynku wód butelkowanych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Katarzyna Pióro, PR Manager marki Cisowianka.
W ubiegłym roku sprzedaż napojów ekologicznych wzrosła o 10-15 proc. - Liczby te dowodzą, że choć rynek napojów ekologicznych jest niewielki, to cechuje go bardzo duży potencjał wzrostu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dorota Jaroszewska, prezes Vivalife, firmy, która w swojej ofercie ma soki i napoje ekologiczne.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!