Wiesław Włodarski, prezes FoodCare, właściciel marek Frugo i Black od dawna rozglądał się za możliwością wprowadzenia wody do oferty. Teraz, jak czytamy w Pulsie Biznesu, ma się to zmienić Firma przejmuje jedną z największych rozlewni w regionie Kujawsko-Pomorskim.
- Będziemy starali się poprzez innowacje odbudować rozwój segmentu marek premium i waloryzować kategorię z myślą o nas, jak i naszych partnerach handlowych. Rosnąc szybciej niż kategoria - to nasze stałe założenie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Ilona Woźniak, kierownik ds. relacji zewnętrznych, Żywiec Zdrój SA.
- Jak zawsze plan minimum to rozwój szybszy niż rynek. Zakładamy dwucyfrowy wzrost w 2012 r. Nasza firma i realizowane przez nas działania są głównym kontrybutorem wzrostu w kategorii wody butelkowanej i zamierzamy ten trend utrzymać - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Ilona Woźniak, kierownik ds. relacji zewnętrznych, Żywiec Zdrój SA.
- Kategoria wody staje się coraz bardziej innowacyjna. Wielu producentów wprowadza nowości, co będzie przyciągać nowych użytkowników i powodować dalsze zmiany w strukturze spożycia płynów przez Polaków - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Ilona Woźniak, kierownik ds. relacji zewnętrznych, Żywiec Zdrój SA.
Rynek wód jest bardzo sezonowy, a tym samym wrażliwy na pogodę w okresie letnim. Sprzedaż w tym okresie jest trzy razy większa niż na początku roku. Po bardzo słabym lecie 2011 estymujemy, że rynek wód butelkowanych w 2012 wzrośnie o minimum 5 proc. - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Tomasz Rasztawicki, prezes zarządu Nestle Waters Polska.
Pod względem wypijanej wody butelkowanej Polacy doganiają Europę Zachodnią - obecnie pijemy jej około 90 litrów rocznie, podczas gdy nasi zachodni sąsiedzi - 120 litrów. Okazuje się jednak, że Polacy często nie wiedzą, co piją, na przykład nie rozróżniają wody mineralnej od źródlanej - Czytamy w Gazeta.pl Pieniądze.
Aż o 18 proc. wzrosła sprzedaż Nestlé Waters Polska w segmencie wód butelkowanych. - Planujemy nadal rozwijać sprzedaż wody i wzmacniać udziały naszych marek. Cele są bardzo ambitne, niezależnie od pogody. Tym bardziej, że kategoria wody w Polsce będzie stale rosła - mówi w wywiadzie udzielonym serwisowi portalspozywczy.pl Stuart Irvine, prezes Nestlé Polska.
Wody smakowe to kategoria napojowa, która bardzo szybko rośnie. W ciągu roku zakończonego w styczniu br. Wartość tego rynku wzrosła o 18,9 proc. do 528 mln zł - wynika z danych Nielsena. - Przewidujemy, ze tempo wzrostu tego typu produktów spadnie aczkolwiek dalej ten segment będzie się rozwijał szybciej niż rynek wód mineralnych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl przedstawicielka zarządu Nestlé Waters Polska, właściciela Nałęczowianki.
Od kwietnia 2007 r. do marca 2008 r. Polacy wypili ponad 5 mld litrów napojów orzeźwiających - soków, coli, wód itp. To blisko 9 proc. więcej niż dwanaście miesięcy wcześniej. Wydatki na tego typu napitki według ACNielsen Polska wzrosły o 14 proc. - z 7,3 do 8,4 mld zł. Najdynamiczniej rozwijającą się kategorią napojów orzeźwiających są herbaty mrożone. Wiosną wypijaliśmy ich prawie o 79 procent więcej niż rok wcześniej, a wartość sprzedaży była wyższa o 75 proc. - informuje Puls Biznesu.
Ekspert: Branże mleczarska i mięsna muszą skuteczniej odpierać ataki Sylwii Spurek
Puda: Próby eliminacji mięsa i mleka z diety to niebezpieczna lewicowa ideologia
Piwo i półlitrówki beneficjentami podatku od "małpek"
Prezes PFR: wypłaty w ramach Tarczy PFR 2.0 wyniosą ok. 7 mld zł
IZP: Sektor drobiarski w Polsce załamał się na wszystkich poziomach
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!