Wartość Barometru Koniunktury Konsumenckiej w czerwcu wyniosła -0,5 punktu (w skali od -100 do +100). W porównaniu z notowaniem z poprzedniego miesiąca, wskazanie Barometru wzrosło aż o 4,1 punktu. Był to czwarty z rzędu wzrost wartości Barometru. Pomimo dalszego pozostawania wartości wskaźnika na poziomie poniżej zera, oznaczającego utrzymywanie się niekorzystnego stanu koniunktury konsumenckiej, podkreślić należy jego wyraźne zbliżenie się do wartości neutralnej.
Wartość Barometru Carrefour - Wskaźnika Koniunktury Konsumenckiej w maju wyniosła -4,6 punktu (w skali od -100 do +100). W porównaniu z notowaniem z poprzedniego miesiąca, wskazanie Barometru wzrosło o 0,7 punktu. Był to trzeci z rzędu wzrost wartości Barometru Carrefour. Pomimo wzrostu, wartość wskaźnika nadal utrzymuje się poniżej zera co oznacza, że w dalszym ciągu utrzymuje się niekorzystny stan koniunktury konsumenckiej.
Barometr Carrefour - Wskaźnik Koniunktury Konsumenckiej wzrósł w sierpniu o 0,5 pkt. do minus 10,5 pkt. - wynika z badania IBnGR. Wskaźnik wzrósł po raz trzeci z rzędu i w najbliższych miesiącach spodziewana jest poprawa koniunktury i wzrost dynamiki konsumpcji.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!