Mamy bardzo duże perspektywy rozwoju. Firma Zbyszko ma obecnie dwa zakłady produkcyjne produkujące różnego rodzaju napoje. Nasza strategia ukierunkowana jest wyłącznie na produkty brandowe pod marką Zbyszko, które znakomicie radzą sobie w segmencie napojów gazowanych - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Zbigniew Bojanowicz, prezes zarządu spółek Zbyszko Company i Zbyszko Bojanowicz.
- W zależności od kategorii, w 2012 r. wzrosty w poszczególnych segmentach, w których działamy mogą wynieść 9-15 proc. To wynika z ocen po pierwszym miesiącu tego roku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Zbigniew Bojanowicz, prezes zarządu spółek Zbyszko Company i Zbyszko Bojanowicz.
W ostatnich latach firma Zbyszko prozeprowadziła szereg inwestycji w moce produkcyjne, które pochłonęły dziesiątki milionów euro. - Naszą przewagą nad konkurencją jest to, że kluczowe inwestycje przeprowadziliśmy w łatwiejszym dla firm czasie. W czas kryzysu wchodzimy przygotowani pod każdym względem. Niewiele jest takich firm - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Zbigniew Bojanowicz, prezes zarządu spółek Zbyszko Company i Zbyszko Bojanowicz.
Ten rok będzie niósł też wiele zmian opatrzonych konsolidacją kanałów dystrybucyjnych. Dziś już wiemy, że przejęcie Tradisu przez Eurocash nie było dobrym rozwiązaniem dla producentów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Zbigniew Bojanowicz, prezes zarządu spółek Zbyszko Company i Zbyszko Bojanowicz.
Dziś producenci muszą szukać oszczędności we własnych firmach. Trzeba postępować tak, aby utrzymywać i marżę i lojalność konsumentów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Zbigniew Bojanowicz, prezes zarządu spółek Zbyszko Company i Zbyszko Bojanowicz. - Nieodzowne kryteria wyboru konsumentów to obecnie: cena, jakość i wizerunek - dodaje.
- Rynek FMCG bardzo entuzjastycznie przyjął dopuszczenie stewii w UE. Zbyszko pracował z tym naturalnym słodzikiem już od września 2011 r. wiedząc, że zostanie on dopuszczony na rynek. Jestem bardzo dumny, że nie tylko w Polsce, ale i na europejskich rynkach wprowadzamy jeden z pierwszych takich innowacyjnych produktów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Zbigniew Bojanowicz, prezes zarządu spółek Zbyszko Company i Zbyszko Bojanowicz.
Mimo, iż obecny rok nie będzie łatwy dla naszej branży, firma Zbyszko patrzy w przyszłość z dużym optymizmem. Jesteśmy bardzo kreatywną i innowacyjną firmą i na rok 2012 jesteśmy solidnie przygotowani. Mamy opracowaną strategię, która zakłada nie tylko rozwój portfolio, ale także dodatkowe korzyści dla dystrybutorów i konsumentów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Zbigniew Bojanowicz, prezes zarządu spółek Zbyszko Company i Zbyszko Bojanowicz.
Firma Zbyszko, producent takich napojów jak 3 Cytryny, Polo Cola, czy wody Veroni Mineral może w przyszłości zadebiutować na warszawskiej giełdzie. Takie rozwiązanie bierze pod uwagę Zbigniew Bojanowicz, prezes zarządu spółek Zbyszko Company i Zbyszko Bojanowicz.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!