CHEP Polska oraz Zbyszko Company potwierdzają strategiczne partnerstwo na następne lata. 200 tys. dodatkowych palet wielokrotnego użytku CHEP to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie producenta wynikające z aktywnego rozwoju na polskim rynku. Obecnie rozwiązania poolingowe CHEP w 100% zaspokajają potrzeby łańcucha dostaw Zbyszko.
Z etykiet znajdujących się na napojach o pojemności 555 ml tryska potworna owocowość, podkreślająca bardzo ekspresyjny obraz smaku. Grafika utrzymana w klimacie komiksowym inspirowana jest trendami obowiązującymi w dzisiejszym świecie nastolatków.
W grudniu swoje inwestycje w Polsce ogłosiły takie spółki jak Mondelez, Kellog's, Wedel czy Zbyszko. Mijający miesiąc przyniósł także ciekawe zmiany kadrowe (np. w Carlsbergu) oraz przejęcia (Stokrotka-Sano). Przeczytaj nasze redakcyjne zestawienie 10 najciekawszych wydarzeń miesiąca!
W tym roku producentem, któremu najbardziej zależy na zapewnieniu dostępności i jednakowych cenach napojów gazowanych w różnych typach sklepów jest Jurajska z Postępu koło Myszkowa. Na drugim miejscu znalazła się czeska Kofola. Na najniższym stopniu podium stanęła firma Zbyszko z Radomia. W czołówce są jeszcze dwaj inni polscy producenci: Victoria Cymes z Wałcza i Ustronianka z Ustronia. Najsłabsze oceny uzyskali zagraniczni giganci: wspomniana Coca-Cola Company, Pepsico oraz ostatnia w zestawieniu japońska Suntory z markami Orangina i Schweppes.
Firma Zbyszko rozszerzyła swoje portfolio o kolejny naturalny produkt. Veroni active Natural Isotonic to napój izotoniczny oparty w 100% o naturalną recepturę produktu obejmującą wyłącznie 4 składniki: wodę, najwyższej jakości sok NFC, cukier trzcinowy i sól.
Producenci napojów gazowanych w pierwszych pięciu miesiącach br. znacząco zwiększyli względem roku ub. wydatki na reklamy w dziennikach, magazynach i na indoorze. Zmniejszyli budżety na reklamę w radiu. Najwięcej wydano na reklamy marki Coca-Cola, natomiastSprite był w tym okresie brandem o największe dynamice wydatków - informuje serwis wirtualnemedia.pl
Pierwsza tego rodzaju sprawa w Polsce. Przed sądem staną producenci i kupcy z sieci handlowych, którzy przyjmowali łapówki za umieszczenie danego towaru na półce hipermarketu. Jeden z nich miał przyjąć ponad 4 mln złotych łapówki. Proces miał rozpocząć się już październiku, ale wciąż się to nie udaje - informuje wroclaw.wyborcza.pl
Zbyszko rozszerza portfolio linii "3" o puszki o pojemności 250 ml. Dzięki nowej formie marka otwiera się tym samym na kolejnych, młodszych konsumentów, a także różne okazje do spożycia (produkt „on the go”, idealny do plecaka czy torebki, do zabrania w podróż).
Producent napojów, firma Zbyszko przeprowadziła redesign opakowań produktów w swoim portfolio. Wprowadzone rozwiązania wizualne lepiej oddają jakość i smak produktów oraz wzmacniają komunikację przewag w stosunku do marek sieciowych.
Firma Zbyszko finalizuje właśnie uruchomienie nowo zakupionej linii rozlewniczej, a w ubiegłym roku zakończyła rozbudowę i modernizację w pełni zautomatyzowanych powierzchni logistyczno-magazynowych. - Obecnie posiadamy nowoczesny park maszynowy i na chwilę obecną nie ma potrzeby rozwoju, ani modernizacji, aczkolwiek będziemy bacznie śledzić nowinki technologiczne - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Dariusz Sieczak, dyrektor marketingu firmy Zbyszko.
Rosnące koszty często zmuszają producentów do podjęcia konkretnych, często bardzo trudnych decyzji. Firma Zbyszko stara się unikać podnoszenia cen produktu i przekładania ich na konsumenta - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Dariusz Sieczak, dyrektor ds. marketingu marki Zbyszko.
Firma Zbyszko, która została posądzona przez firmę Fruit Ocean o niedozwolone naśladownictwo i kopiowanie haseł, odpiera zarzuty. - Nie kryjemy zaskoczenia całą sytuacją, tym bardziej, że prawdę mówiąc o istnieniu produktu "Clic" i jego roszczeniach, dowiedzieliśmy się dopiero z informacji medialnych, co samo w sobie jest co najmniej dziwne i bardziej wygląda na chęć taniego wypromowania się niż dialog biznesowy - komentuje Dariusz Sieczak, dyrektor marketingu, Zbyszko Company.
- 2013 był najlepszym rokiem w firmie Zbyszko na przestrzeni ostatnich pięciu lat. Obserwując branżę napojową i handel, czyli nieustanną walkę cenową, to firma Zbyszko wyszła z tego obronną ręką - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Rafał Chrzanowski, dyrektor handlowy w firmie Zbyszko. Jak dodaje, obroty spółki za 2013 rok powinny kształtować się w okolicach 250 mln zł i jest to ok. 20 proc. więcej niż rok wcześniej.
Z danych firmy Euromonitor International wynika, że w 2012 roku rynek napojów gazowanych w Polsce wart był 4,7 mld zł, o 0,1 proc, mniej niż w 2011 roku. Prognoza firmy na 2013 rok pokazuje, że wartość rynku spadła wtedy o 1,9 proc. rdr osiągając 4,61 mld zł (przy cenach z 2012 roku). W 2014 r. ma to być 4,55 mld zł, o 1,4 proc. mniej niż w roku ubiegłym. Ilościowo rynek napojów gazowanych w Polsce wyniósł 1,91 mln litrów w 2012 roku, o 0,2 proc., więcej niż rok wcześniej. Prognozy na 2013 r. pokazują wolumen wysokości 1,88 mld litrów (spadek o 1,3 proc.), a na 2014 r. - 1,89 mld litrów (wzrost o 0,2 proc.).
Napoje typu light to wciąż niewielki procent całego rynku, ale trend jest rosnący - dotyczy to zarówno sprzedaży, jak i oferty. Producenci widzą w tym segmencie swoją przyszłość. Jednak coraz częściej słyszymy zarzuty o stosowanie nadmiernej ilości chemii - podano w serwisie pieniadze.gazeta.pl.
- Wbrew dużej ilości negatywnych informacji gospodarczych z rynku, jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży w ubiegłym roku. Patrzymy z optymizmem na 2013 r. - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Dariusz Sieczak, dyrektor marketingu firmy Zbyszko Company.
Właściciel Animeksu przejmuje zakłady mięsne na Słowacji i Węgrzech
Goodvalley: Walka o klimat nie może polegać na zakazie reklamy mięsa
Polpig: Propozycje Sylwii Spurek służą głównie promocji jej osoby
Klapki Kubota ponownie w Biedronce
Sawicki ocenia pomysł Sylwii Spurek: Niech nie wtrąca się w rolnictwo
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!