Firma Zbyszko rozszerzyła swoje portfolio o kolejny naturalny produkt. Veroni active Natural Isotonic to napój izotoniczny oparty w 100% o naturalną recepturę produktu obejmującą wyłącznie 4 składniki: wodę, najwyższej jakości sok NFC, cukier trzcinowy i sól.
Producenci napojów gazowanych w pierwszych pięciu miesiącach br. znacząco zwiększyli względem roku ub. wydatki na reklamy w dziennikach, magazynach i na indoorze. Zmniejszyli budżety na reklamę w radiu. Najwięcej wydano na reklamy marki Coca-Cola, natomiastSprite był w tym okresie brandem o największe dynamice wydatków - informuje serwis wirtualnemedia.pl
Sektor napojów gazowanych jest zdominowany przez dwa amerykańskie koncerny – Coca Colę i Pepsico. Oba giganty, wspólnie mają blisko 2/3 udziału w rynku i posiadają bardzo silne marki, co mniejszych producentów stawia w niełatwej sytuacji - wynika z czwartej części odsłony rankingu „Równi w Biznesie” Polskiej Izby Handlu.
Veroni active ENERGY Classic Power to napój energetyczny, którego jeden łyk wystarczy, aby zmobilizować organizm do działania. ENERGY Classic Power błyskawicznie stymuluje naszą aktywność, dając nam energię na cały dzień.
Firma Zbyszko Company S.A. do linii Veroni Active wprowadza 3 rodzaje napojów izotonicznych Veroni Isotonic. Do grupy Veroni Energy, Hydration i Sport dodaliśmy kolejne funkcjonalne produkty Veroni Isotonic multifruit, orange i lemon.
Producent napojów, firma Zbyszko przeprowadziła redesign opakowań produktów w swoim portfolio. Wprowadzone rozwiązania wizualne lepiej oddają jakość i smak produktów oraz wzmacniają komunikację przewag w stosunku do marek sieciowych.
Firma Zbyszko finalizuje właśnie uruchomienie nowo zakupionej linii rozlewniczej, a w ubiegłym roku zakończyła rozbudowę i modernizację w pełni zautomatyzowanych powierzchni logistyczno-magazynowych. - Obecnie posiadamy nowoczesny park maszynowy i na chwilę obecną nie ma potrzeby rozwoju, ani modernizacji, aczkolwiek będziemy bacznie śledzić nowinki technologiczne - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Dariusz Sieczak, dyrektor marketingu firmy Zbyszko.
Rosnące koszty często zmuszają producentów do podjęcia konkretnych, często bardzo trudnych decyzji. Firma Zbyszko stara się unikać podnoszenia cen produktu i przekładania ich na konsumenta - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Dariusz Sieczak, dyrektor ds. marketingu marki Zbyszko.
Firma Zbyszko, która została posądzona przez firmę Fruit Ocean o niedozwolone naśladownictwo i kopiowanie haseł, odpiera zarzuty. - Nie kryjemy zaskoczenia całą sytuacją, tym bardziej, że prawdę mówiąc o istnieniu produktu "Clic" i jego roszczeniach, dowiedzieliśmy się dopiero z informacji medialnych, co samo w sobie jest co najmniej dziwne i bardziej wygląda na chęć taniego wypromowania się niż dialog biznesowy - komentuje Dariusz Sieczak, dyrektor marketingu, Zbyszko Company.
- 2013 był najlepszym rokiem w firmie Zbyszko na przestrzeni ostatnich pięciu lat. Obserwując branżę napojową i handel, czyli nieustanną walkę cenową, to firma Zbyszko wyszła z tego obronną ręką - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Rafał Chrzanowski, dyrektor handlowy w firmie Zbyszko. Jak dodaje, obroty spółki za 2013 rok powinny kształtować się w okolicach 250 mln zł i jest to ok. 20 proc. więcej niż rok wcześniej.
Jeszcze rok temu wydawało się, że stewia zrewolucjonizuje rynek produktów typu light w Polsce, szczególnie segment napojowy. Jednak możliwość wykorzystywania stewii nie doprowadziła na razie do przewidywanego boomu. Czy nastąpi on w 2013 roku?
- Wbrew dużej ilości negatywnych informacji gospodarczych z rynku, jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży w ubiegłym roku. Patrzymy z optymizmem na 2013 r. - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Dariusz Sieczak, dyrektor marketingu firmy Zbyszko Company.
Mamy bardzo duże perspektywy rozwoju. Firma Zbyszko ma obecnie dwa zakłady produkcyjne produkujące różnego rodzaju napoje. Nasza strategia ukierunkowana jest wyłącznie na produkty brandowe pod marką Zbyszko, które znakomicie radzą sobie w segmencie napojów gazowanych - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Zbigniew Bojanowicz, prezes zarządu spółek Zbyszko Company i Zbyszko Bojanowicz.
- W zależności od kategorii, w 2012 r. wzrosty w poszczególnych segmentach, w których działamy mogą wynieść 9-15 proc. To wynika z ocen po pierwszym miesiącu tego roku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Zbigniew Bojanowicz, prezes zarządu spółek Zbyszko Company i Zbyszko Bojanowicz.
W ostatnich latach firma Zbyszko prozeprowadziła szereg inwestycji w moce produkcyjne, które pochłonęły dziesiątki milionów euro. - Naszą przewagą nad konkurencją jest to, że kluczowe inwestycje przeprowadziliśmy w łatwiejszym dla firm czasie. W czas kryzysu wchodzimy przygotowani pod każdym względem. Niewiele jest takich firm - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Zbigniew Bojanowicz, prezes zarządu spółek Zbyszko Company i Zbyszko Bojanowicz.
Ten rok będzie niósł też wiele zmian opatrzonych konsolidacją kanałów dystrybucyjnych. Dziś już wiemy, że przejęcie Tradisu przez Eurocash nie było dobrym rozwiązaniem dla producentów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Zbigniew Bojanowicz, prezes zarządu spółek Zbyszko Company i Zbyszko Bojanowicz.
Puda: Próby eliminacji mięsa i mleka z diety to niebezpieczna lewicowa ideologia
Piwo i półlitrówki beneficjentami podatku od "małpek"
Goodvalley: Walka o klimat nie może polegać na zakazie reklamy mięsa
Polpig: Propozycje Sylwii Spurek służą głównie promocji jej osoby
IZP: Sektor drobiarski w Polsce załamał się na wszystkich poziomach
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!