• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Ducato nadal liderem

Każdy liczący się producent samochodów, jeśli nie chce stracić szerokiego segmentu rynku biznesowego, ma w ofercie samochody dostawcze. Często są one od razu dostosowane do transportu żywności.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz
  • Data: 13-05-2010, 11:54
Ducato nadal liderem

Bez odpowiedniej logistyki nie da się dobrze zorganizować łańcucha producent - przetwórca - handel. Innych samochodów potrzebuje mleczarnia, aby odebrać od rolnika mleko, innych, aby gotowe produkty dostarczyć do hurtowni czy magazynów logistycznych, a jeszcze inne są wykorzystywane przez firmy spedycyjne czy do zaopatrywania małych, osiedlowych sklepów. Z drugiej strony, przez kryzys, firmy tną koszty i ograniczają inwestycje, rezygnując z wydatków, które nie są niezbędne. Rynek samochodów dostawczych i użytkowych odczuł to bardzo dotkliwie.

Rynek i aktualna oferta

Oferta rynkowa samochodów dostawczych jest bardzo szeroka. Produkcja samochodów dostawczych wyniosła w styczniu 2010 roku 5249 sztuk Stanowiło to o 24 proc. mniej niż miesiąc wcześniej i o 4,7 proc. więcej niż w styczniu 2009 r. W lutym produkcja wyniosła 6489 sztuk, była większa o 23,6 proc. od styczniowej i o 40,0 proc. od wyniku sprzed roku. Po dwóch miesiącach wielkość krajowej produkcji przekroczyła 11,7 tys. sztuk, co oznacza wzrost o 21,7 proc. w stosunku do ubiegłego roku.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!