• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

strefa premium

Frant czyli jak sprzedawać designerską wódkę

Frant to efekt podróży po Polsce w poszukiwaniu najciekawszych pomysłów na wysokiej jakości alkohole - czytamy na oficjalnej stronie internetowej marki. Swoimi produktami twórcy trunku postanowili pokazać, jak współcześnie może wyglądać i smakować wódka. O strategii Frant opowiada Dorota Żylewicz-Nosowska, właścicielka marki.
  • Autor: Jakub Szymanek
  • Data: 07-06-2019, 15:52
Frant czyli jak sprzedawać designerską wódkę

Marka Frant zadebiutowała na rynku jesienią ubiegłego roku. Swoje portfolio opiera na niszowych alkoholach i wódkach premium pochodzących z Polski.

- Frant powstał na przecięciu kilku obserwacji zarówno lokalnego rynku, jak i globalnego kontekstu. Pracując w branży win i alkoholi premium, zauważyłam, że wiele świetnych pomysłów na polskie wódki i okowity nie znajduje ujścia w postaci finalnego produktu, który mogą kupić koneserzy na świecie. Często są to niewielkie produkcyjne serie pasjonatów lub wręcz eksperymenty zbyt odważne dla dużych producentów nastawionych na duże wolumeny i niewielkie marże. Kolejne produkty, które będą wypuszczane pod marką Frant, to ciekawe, innowacyjne receptury doceniane przez koneserów - mówi Dorota Żylewicz-Nosowska, właścicielka marki.

Dalsza część artykułu (86%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!