Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Innowacyjne opakowania PROST-KEY Packaging z tektury falistej dofinansowane ze środków unijnych

Firma PROST-KEY Packaging od blisko 30 lat specjalizuje się produkcji opakowań. Analizując aktualne trendy na rynku, ochronę środowiska oraz zrównoważony rozwój, firma w ostatnim czasie zdecydowała się wprowadzić innowacyjne zastosowania w produkcji opakowań. O nowym projekcie i zmieniającym się rynku opakowań w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl opowiedział Stanisław Sobolewski, prezes PROST-KEY Packaging.

Innowacyjne opakowania PROST-KEY Packaging z tektury falistej dofinansowane ze środków unijnych

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony PROST-KEY Packaging
Data: 24-07-2020, 09:08

PROST-KEY Packaging produkuje opakowania od blisko 30 lat. Jak rynek opakowań zmieniał się i ewoluował przez ten czas?

Patrząc na prawie trzy dekady naszej działalności na rynku opakowań, można stwierdzić, że zaszły ogromne zmiany. Rozpoczęliśmy produkcję opakowań w 1991 roku jako mała, prywatna firma. Wówczas polski rynek opakowań był rynkiem słabo rozwiniętym. Na rynku było zapotrzebowanie na opakowania kartonowe, szare, bez nadruków. W latach 90. była mała dostępność tektur falistych oraz maszyn potrzebnych do produkcji, a zapotrzebowanie rynku było ogromne.

Oczekiwania klientów były proste. W głównej mierze skupiano się na opakowaniach z tektury falistej fali „C” i „B” oraz pięciowarstwowej tekturze falistej. Nie było fali „E” i niższych. Natomiast systematycznie rosnący poziom życia, otwarcie gospodarki i oparcie jej na zasadach wolnego rynku spowodowały rozwój tego sektora. W kolejnych latach rynek i produkcja opakowań zmieniały się bardzo dynamiczne. Potrzeby i oczekiwania odbiorców, szczególnie z branży spożywczej, spowodowały rozwój maszyn i produkcję opakowań. Obecnie jest inne podejście ze strony klientów do opakowań. Liczy się surowiec, struktura opakowania, sposoby nadruków. Nastąpiły duże zmiany. Dzisiaj przemysł opakowań w Polsce jest nowoczesny, a na rynku dominują opakowania kaszerowane.

Powiedział Pan o zmieniającym się podejściu klientów do opakowań. Jak to przekłada się na składanie zamówień w Państwa firmie?

Zmienia się mentalność klientów. Jak wiadomo, kupuje się „oczami”, więc opakowanie powinno być ładne, estetyczne, przyciągać konsumentów, sprawiać, że produkt będzie dobrze wyeksponowany. Opakowanie musi zabezpieczać produkt, łatwo się otwierać i zamykać, a do tego być przyjazne środowisku. Do niedawna dużym zainteresowaniem cieszyły się opakowania błyszczące, lakierowane. Ten trend jednak ulega zmianie. Klienci obecnie poszukują rozwiązań ekologicznych, co też widać po naszej ofercie.

W społeczeństwie rośnie świadomość na temat sięgania po opakowania, które są przyjazne środowisku, które można wtórnie wykorzystać. W jaki sposób takie czynniki wpisują się w filozofię Państwa firmy?

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.222.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!