Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Innowacyjne rozwiązania IT w Nagel-Group: DigiLis

Nagel-Group, specjalista Supply Chain w temperaturze kontrolowanej, jest wiodącym partnerem dla coraz większej ilości firm produkcyjnych i handlowych w branży spożywczej. Sukces ten wspierają między innymi własne innowacyjne rozwiązania IT, które zwiększają bezpieczeństwo logistyki produktów spożywczych.
  • Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę Nagel-Group I Nagel Polska Sp. z o.o.
  • Data: 16-04-2014, 14:08
Innowacyjne rozwiązania IT w Nagel-Group: DigiLis

Stworzony przy współpracy z klientami system DigiLis (z j. niem. digitaler Lieferschein = cyfrowy dokument dostawy) poprawia bezpieczeństwo procesu obrotu dokumentami WZ. Projekt DigiLis został wdrożony w Nagel-Group w 2010 roku. Wcześniej wyżej wymienione dokumenty były ręcznie przekazywane i rozdzielane. Związane z tym błędy, jak np. brakujące dokumenty podczas dostawy, znacząco utrudniały komunikację podczas całego łańcucha dostaw.

Moduł DigiLis jest zintegrowany z systemem zarządzania transportem (TMS). Umożliwia wymianę dokumentów dostawy w postaci plików PDF między oddziałami a centralą operatora logistycznego. Dokumenty są przesyłane między klientami a oddziałami nadawczymi i odbiorczymi drogą elektroniczną poprzez łącze EDI. W oddziale dostarczającym przesyłkę dokumenty dostawy wraz z odpowiednimi zleceniami spedycyjnymi są drukowane i spinane. Kierowca na zlecenie klienta dostarcza dokument w formie papierowej. Informacje o manifestach, zeskanowanych dokumentach oraz polecenia wydruku są rozsyłane w formie komunikatów XML. Bazą systemu DigiLis jest sieć luźno sprzężonych instalacji baz danych Oracle oraz dowolnie konfigurowalnych rozproszonych agentów zainstalowanych w oddziałach. Wszystkie informacje spływają do Centrali Nagel-Group w Versmold, skąd kontrolowany jest cały obieg dokumentów dla wszystkich oddziałów Nagel-Group w Europie.

System DigiLis jest innowacyjny, pewny i elastyczny. Oferuje nieskończenie wiele korzyści przy współpracy z firmami produkcyjnymi i handlowymi. Przyczynił się również do znacznej poprawy jakości procesów Nagel-Group.

Szeroka paleta usług Nagel-Group obejmuje logistykę zaopatrzenia, transport, dystrybucję, magazynowanie, komisjonowanie, konfekcjonowanie oraz Value Added Services. Nagel-Group obsługuje towary we wszystkich przedziałach temperaturowych i we wszystkich wielkościach. Dba również o ciągłe usprawnianie procesów w całym łańcuchu logistycznym dzięki wprowadzaniu praktycznych rozwiązań IT jak np. DigiLis.

Nagel-Group:

Nagel-Group z siedzibą w Versmold/Westfalia jest działającym na rynku europejskim przedsiębiorstwem rodzinnym specjalizującym się w logistyce produktów spożywczych. Przedsiębiorstwo zatrudnia ok. 11 000 pracowników w ponad 100 oddziałach w 17 krajach europejskich. Ponad 6 000 samochodów chłodni realizuje dostawy codziennie na terenie całej Unii Europejskiej. W roku 2013 Nagel-Group wypracowała obrót w wysokości 1,67 mld Euro. Tym samym jest wiodącym usługodawcą w sektorze logistyki produktów spożywczych w Europie.

Gospodarka subskrypcji

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
Partner serwisu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!