Luksus to minimalizm
- Autor: Magdalena Brzózka
- Data: 09-12-2014, 10:34

Segment premium jest segmentem bardzo wymagającym nie tylko pod względem jakości oferowanych produktów spożywczych. Przemysł spożywczy staje wciąż przed nowymi wyzwaniami, starając się odpowiedzieć na potrzeby konsumentów. Rosnąca świadomość i siła nabywcza współczesnych konsumentów powodują, że nie tylko cena i jakość wpływają na ich decyzje. Opakowanie jest "w służbie" produktu. Opakowanie musi "rozumieć produkt i jego potrzeby". To duże wyzwanie dla przemysłu opakowań. - Opakowanie produktów spożywczych pełni obecnie znacznie więcej funkcji niż tylko ochrona produktu i zapewnienie bezpiecznego transportu. Opakowanie to wizytówka marki i narzędzie skutecznej komunikacji - twierdzi Ligia Ziomek, marketing & communication coordinator SIG Combibloc Sp. z o.o.
komentarze (0)