Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Biznes i technologie

Luksus to minimalizm

  • Autor: Magdalena Brzózka
  • Data: 09-12-2014, 10:34
Żywność z wyższej półki rządzi się swoimi prawami. Jej konsumenci mają wyrafinowane oczekiwania jeśli chodzi o skład takich produktów, jednak równie ważne jest opakowanie i jego design. Co wyróżnia prestiżowe etykiety? Luksusowa prostota.
Luksus to minimalizm

Segment premium jest segmentem bardzo wymagającym nie tylko pod względem jakości oferowanych produktów spożywczych. Przemysł spożywczy staje wciąż przed nowymi wyzwaniami, starając się odpowiedzieć na potrzeby konsumentów. Rosnąca świadomość i siła nabywcza współczesnych konsumentów powodują, że nie tylko cena i jakość wpływają na ich decyzje. Opakowanie jest "w służbie" produktu. Opakowanie musi "rozumieć produkt i jego potrzeby". To duże wyzwanie dla przemysłu opakowań. - Opakowanie produktów spożywczych pełni obecnie znacznie więcej funkcji niż tylko ochrona produktu i zapewnienie bezpiecznego transportu. Opakowanie to wizytówka marki i narzędzie skutecznej komunikacji - twierdzi Ligia Ziomek, marketing & communication coordinator SIG Combibloc Sp. z o.o.

Dalsza część artykułu (88%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!