Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Biznes i technologie

Marki spożywcze: Skuteczne sposoby komunikacji

  • Autor: Artykuł promocyjny firmy Jet Line
  • Data: 31-01-2020, 09:20
Coraz większa konkurencja wśród marek spożywczych skłania producentów żywności do poszukiwania nowoczesnych i efektywnych sposobów komunikacji. Beata Chojecka-Kuczek, Zastępca Dyrektora Sprzedaży w Jet Line w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl podpowiada, jakie są najnowsze narzędzia wspierające przekaz marketingowy i jak skutecznie je wykorzystać.
Marki spożywcze: Skuteczne sposoby komunikacji
Beata Chojecka-Kuczek, Zastępca Dyrektora Sprzedaży w Jet Line

Jakie są najnowsze trendy w komunikacji produktów z branży spożywczej?

Jakość, cena, promocja – z badań wynika, że to są czynniki powodujące, że robimy zakupy. Pochodzenie produktów, ich  skład, sposób pozyskania surowców mają coraz większe znaczenie. Na tyle, że choć łatwość i prostota zakupów są w codzienności konsumentów najważniejsze, to badani coraz częściej deklarują, że mogą zrobić zakupy dalej, jeśli od tego będzie zależała jakość konkretnych rzeczy. Dlatego w dyskontach są już obecne produkty jakościowo dobre i bardzo dobre, które jeszcze do niedawna były do kupienia głównie w supermarketach.

Dalsza część artykułu (95%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!