Nastroje konsumenckie w dół

Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK), syntetycznie opisujący obecne tendencje konsumpcji indywidualnej, wyniósł -44,9 a i był o 3,2 pkt proc. niższy w stosunku do poprzedniego miesiąca.

W odniesieniu do sierpnia 2021 r. obecna wartość BWUK jest niższa o 30,3 pkt proc.

Wyprzedzający wskaźnik ufności konsumenckiej (WWUK), syntetycznie opisujący oczekiwane w najbliższych miesiącach tendencje konsumpcji indywidualnej, spadł o 1,4 pkt proc. w stosunku do poprzedniego miesiąca i ukształtował się na poziomie -30,8.

W sierpniu 2022 r. WWUK osiągnął wartość o 22,0 pkt proc. niższą niż w analogicznym miesiącu 2021 r.


Największa konferencja poświęcona sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce 7-8 listopada 2022 • Warszawa • Hotel Sheraton Grand Warsaw

Zarejestruj się!