Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Rozwój Eurofins w trosce o Klienta

Strona 2 z 3


Autor: Artykuł dostarczony przez Eurofins Polska Sp. z o.o.
Data: 02-09-2019, 09:25

 Wreszcie strategia rozwoju firmy prowadzi do nowych przejęć. W zeszłym roku przejęliśmy Dermscan w Gdańsku - spółkę zajmująca się testowaniem kosmetyków. Teraz możemy się już pochwalić następną spółką w Grupie Eurofins – w sierpniu tego roku przejęliśmy jedno z najdłużej działających na rynku laboratoriów środowiskowych – firmę OBIKŚ w Katowicach. Korzystając z jej bardzo szerokiej akredytacji, możemy zbadać niemal każdy parametr wymagany przez polskie prawo.

 

A jak działa Eurofins poza naszym rynkiem?

Odpowiedź jest podobna – przekrojowo i profesjonalnie. Nasza historia zaczęła się 31 lat temu w Nantes, we Francji od jednego testu wykrywającego fałszowanie wina. I to byl rynkowy strzał w dziesiątkę, bo Francuzi traktują jakość wina śmiertelnie poważnie. W tym momencie nasze portfolio testów to ponad 150 000 metod i ponad 1000 laboratoriów. To jasno pokazuje skalę i tempo wzrotu. Rozwijamy się zarówno poprzez akwizycje jak i tzw. wzrost organiczny, gdzie rośniemy razem z naszymi klientami. Poza Polską jesteśmy obecni w szeregu innych segmentów rynku – coraz mocniej zaznaczamy swoją pozycję w obszarach testów klinicznych oraz testów realizowanych dla rynku farmaceutycznego. Tzw. zagregowany wskaźnik wzrostu (CAGR) Eurofins w ujęciu „rok do roku” to wzrost średnio o 37% od wejścia na giełdę w 1997. Mało firm na świecie może pochwalić się takim wynikiem, szczególnie utrzymywanym przez ponad dwie dekady.  

 

To robi wrażenie - skąd ten sukces?

Uprawnionych odpowiedzi jest wiele ale na pewno pomaga nam zdecentralizowany model zarządzania na poziomie krajów. Osoby zarządzające biznesem na poziomie krajów mają dużą autonomię. To, że Grupa pozwala na wysoki poziom decyzyjności może nie kojarzyć się z podejściem korporacyjnym i na pewno pozwala na zachowanie ducha przedsiębiorczości. Dla klienta oznacza to, że uzyskuje dostęp do potencjału całej Grupy a jednocześnie ma gwarancję, że osoby zarządzającym poszczególnymi jednostkami laboratoryjne są maksymalnie zaangażowane w dostarczenie usługi na jak najwyższym poziomie.

 

A czy można mówić o sukcesie na rynku polskim?

W Polsce Eurofins rozwija się ponad dwukrotnie szybciej od tempa wzrostu rynku testowania żywności oraz wchodzimy na nowe rynki. Dla mnie sukcesem jest pozostawanie blisko klientów co pozwala nam na rozwój oferowanych usług. Ostatecznie pracując wspólnie z producentami i sieciami handlowymi dbamy o to by produkty żywnościowe były bezpieczne. Żeby zrealizować tę misję musimy być dla naszych klientów kompetentnym partnerem. Stąd rozwój oferty audytowej czy szkoleniowej.  

Od strony operacyjnej zabezpieczamy nasze możliwości logistyczne. Na dzień dzisiejszy jesteśmy w stanie dostarczyć próbki do laboratorium w przeciągu 3 godzin z 96% obszaru kraju.

 

KOMENTARZE (1)

  • cezary 2019-09-03 14:08:37
    super , teraz zamiast analiz w Eurofins Hamburg lub Eurofins HCMC , możemy to robic w POlsce dla ryzu

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.167.74
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!