Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

68 proc. badanych wybiera płatności pre-paid ze względów bezpieczeństwa

Już 800 tys. Polaków skorzystało z metody płatności przedpłaconych z wykorzystaniem gotówki internetowe. Na całym świecie ta forma płatności dostępna jest dla 1 mld osób. Jak wynika z przeprowadzonych dla paysafecard badań wewnętrznych aż 68 proc. badanych klientów firmy wybiera metodę pre-paid ze względu na minimalizację ryzyka potencjalnych zagrożeń oraz wysoki poziom bezpieczeństwa dokonywanych za jej pośrednictwem płatności, a 54 proc. osób wskazało na brak konieczności podawania danych osobowych.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 15-12-2015, 11:42

Płatności internetowe są coraz bardziej popularne, a liczba bezgotówkowych transakcji płatniczych wzrosła z 36,6 mln w III kwartale 2003 roku, aż do 422,4 mln w II kwartale 2014 roku.

Ponad jedna trzecia badanych (37 proc.) wybiera ten sposób zapłaty ze względu na możliwość kontroli wydawanych pieniędzy, natomiast 37 proc. ze względu na brak konieczności posiadania konta bankowego. Jak wynika z przeprowadzonych badań aż 96,5 proc. klientów jest zadowolonych z produktów paysafecard, a 95 proc. poleciłoby paysafecard znajomym .

- Skuteczne zapobieganie przypadkom internetowych kradzieży i wyłudzeń jest możliwe w coraz większym stopniu między innymi dzięki wykorzystaniu instrumentów przedpłaconych, które nie wymagają podawania danych osobowych bądź numeru konta czy karty kredytowej w internecie. Jednocześnie – według raportu Gemius z 2015 roku – około 55% polskich internautów co najmniej raz w życiu dokonało zakupów online, a rosnąca liczba transakcji przeprowadzanych przez internet wymaga odpowiedniej dbałości o bezpieczeństwo płatności. Świadomość konsumentów w zakresie bezpieczeństwa transakcji jest efektem licznych kampanii informacyjnych – użytkownicy coraz częściej wybierają metody płatności pozwalające na ochronę ich danych finansowych, co stanowi zauważalny trend w branży transakcji internetowych. Badania potwierdzają, że użytkownicy przykładają do tej kwestii coraz większą wagę, a działania dostawców usług – wśród których istotną pozycję zajmuje paysafecard – są zbieżne z oczekiwaniami wymagających klientów - mówi Udo Müller, Dyrektor Generalny paysafecard, dostawcy internetowych rozwiązań płatniczych typu prepaid z siedzibą w Wiedniu i części międzynarodowej grupy Skrill.

Najnowsze wyniki badań pokazują, że najczęstszy powód korzystania z kart paysafecard, na który wskazało 74 proc. ankietowanych to łatwość użytkowania. Aż 68 proc. badanych użytkowników korzysta z nich ze względu na bezpieczeństwo dokonywanych płatności, a 54 proc. osób wskazało na brak konieczności podawania danych osobowych. Duża część badanych (37 proc.) wybiera ten sposób zapłaty ze względu na możliwość kontroli wydawanych pieniędzy, a tyle samo osób wskazuje na brak konieczności posiadania karty kredytowej. Ponadto aż 96,5 proc. klientów jest zadowolonych z produktów paysafecard, a 95 proc. poleciłoby paysafecard znajomym .

paysafecard to internetowe rozwiązanie płatnicze typu prepaid, z którego może korzystać każdy, bez posiadania karty kredytowej oraz konta bankowego. Do realizacji płatności wymagany jest jedynie 16-znakowy PIN paysafecard.

Gospodarka subskrypcji

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!