70 proc. pasażerów PKP Intercity kupuje bilety przez kanały zdalne
- Autor: PAP
- Data: 28-12-2022, 16:55

PKP Intercity: nowy model sprzedaży agencyjnej
"Przekroczona została bariera pierwszego miliona biletów sprzedanych przez agencyjne kanały sprzedaży. Realizując strategię inwestycyjną +PKP Intercity - Kolej Dużych Inwestycji+, narodowy przewoźnik wprowadził ujednolicone warunki handlowe. Podjęto współpracę z partnerami zewnętrznymi, którzy na swoich platformach sprzedażowych oferują również bilety narodowego przewoźnika" - przekazało PKP Intercity.
Spółka przypomniała, że we wrześniu 2021 roku wprowadzono nowy model sprzedaży agencyjnej, który wyróżnia się ujednoliconymi warunkami handlowymi dla wszystkich partnerów. Znacznie upraszcza to kwestie formalne związane z rozpoczęciem współpracy - podkreślono. Od tego czasu do współpracy z PKP Intercity przystąpiły trzy spółki. Od 31 maja 2022 r. bilety przewoźnika można kupić przez aplikację mPay, a od 2 czerwca - w serwisie e-podróżnik.pl. Pod koniec października 2022 r. do tego grona dołączył kolejny partner - Koleo, które oferuje możliwość zakupu biletów w aplikacji oraz na stronie internetowej.
komentarze (0)