Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Biznes i technologie

Aktywność w social media to must have marek spożywczych

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-06-2018, 14:20
Na czym polega sztuka budowy relacji marek spożywczych z potencjalnymi konsumentami w social mediach? Jak robić to efektywnie? Bo wiemy na pewno, że samo założenia fanpage’a nie wystarczy? - o tym prelegenci rozmawiali podczas EEC 2018 w ramach debaty "Strategie budowania marek spożywczych".
Aktywność w social media to must have marek spożywczych
fot. shutterstock

Adam Mokrysz z Mokate przyznał w trakcie dyskusji, że mocno trzeba docenić internet i jego siłę, bo dzięki temu mamy globalny rynek i każdy z każdym może konkurować. - Dzisiaj sprzedaż w sieci artykułów spożywczych to zaledwie 2 proc. Gospodynie nadal lubią robić zakupy w sklepach stacjonarnych, jednak i to będzie się zmieniać bo nowe pokolenie żyje on-line. Jako Grupa widzimy, że jest inna łączność tego młodego pokolenia z biznesem, dlatego staramy się działać w mediach społecznościowych i tam wychowywać na lojalnych klientów naszych fanów, komunikować się z nimi. To jest prawdziwa rewolucja. Każda firma powinna stawiać na nowe media, bo tam jest młody konsument – zapewniał Adam Mokrysz.

Spomlek ma trzy marki parasolowe, każda jest jednak z innej grupy. - One wszystkie mają potencjał do tego typu promocji, jednak każda innego rodzaju. Dlatego my świadomie przy przekazie dot. Serenady komunikujemy coś, co jest może nietypowe, że to jest marka wesoła, że fajnie zjeść ją na śniadanie w gronie rodziny. Organizujemy eventy dla dzieci w całej Polsce. Nasi internauci nie wymieniają się doświadczeniami związanymi z konsumpcją sera ale opowiadają w sieci jak się dzieciaki bawiły na eventach. W przypadku Skarbów serowara – tu potencjał jest inny, konsumenci w sieci dyskutują np. jakie wina pasują do tych produktów. Z kolei sery rękodzielnicze są skierowane do osób, które szukają naturalnych produktów z prozdrowotnymi dodatkami. Komunikację dopasowujemy do grupy odbiorców – dodał Edward Bajko, prezes Spomleku.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!