Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa podpisał w piątek list intencyjny ws. działań promujących kupowanie produktów polskich, ze spółkami nadzorowanymi przez MAP: Pocztą Polską, spółkami PKP, PKS Polonus Warszawa.

Jak mówił szef resortu rolnictwa, rozszerzenie kampanii o nowe podmioty, to także rozszerzenie kanałów dystrybucji wspaniałej polskiej żywności.

Dodał, że patriotyzm konsumencki nie jest przejawem szowinizmu, a wsparciem rodzimej gospodarki.

Obecny na uroczystości wiceminister aktywów państwowych Janusz Kowalski wskazał, że patriotyzm gospodarczy oznacza, że nawet niewielkie zakupy każdego z nas przyczyniają się do tworzenia i pobudzania koniunktury gospodarczej w skali regionu i całego kraju.

"Konsumpcja naszych polskich produktów zapewnia zatrudnienie dla wielu pracowników w rolnictwie i przemyśle. Zachęcamy więc do przyłączenia się do akcji" - powiedział.