Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Awaria w ING Banku Śląskim; nie działa m.in. bankowość internetowa

  • Autor: PAP
  • Data: 29-11-2018, 17:11
Od około godz. 15 trwa awaria w ING Banku Śląskim; klienci nie mają dostępu do systemu internetowego i aplikacji mobilnej. Są również problemy z płatnością kartą, wypłatą gotówki z bankomatów, a także z działaniem infolinii.

Komunikat na stronie banku głosi: "Występują przejściowe trudności z działaniem bankowości internetowej Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile. Pracujemy nad rozwiązaniem problemów". Na profilu na Facebooku bank podał, że są również problemy z płatnością kartą i wypłatą gotówki z bankomatów, a także z działaniem infolinii.

Rzecznik prasowy banku Piotr Utrata poinformował PAP, że problemy z systemem bankowym zaczęły się około godz. 15. "Wszystko wygląda na to, że awaria dotyczy infrastruktury sieciowej banku" - powiedział. Jak podkreślił, w miarę możliwości sukcesywnie będą uruchamiane usługi. "Obecnie działa w trybie ograniczonym możliwości płacenia kartami, niebawem - mam nadzieję - zostaną uruchomione bankomaty i system internetowy" - powiedział.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!