• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Aż 2/3 Polaków planuje oszczędzać na zakupach wielkanocnych

Jak wynika z badań Payback, 63 proc. Polaków będzie się starało oszczędzać na wielkanocnych zakupach. Większość badanych zamierza wydać w tym roku mniej niż w ubiegłych latach albo tyle samo co zazwyczaj. Pieniądze na organizację Świąt 79 proc. respondentów weźmie z bieżącego budżetu domowego. Po zakupy udamy się głównie do super- i hipermarketów.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 20-03-2013, 12:43

Badania przeprowadzone w ramach Payback Opinion Poll pokazują, że wielkanocne wydatki Polaków są dość stabilne: 69% ankietowanych przeznaczy na zbliżające się Święta tyle samo pieniędzy co w ubiegłych latach. Blisko co czwarta osoba będzie jednak próbowała wydać mniej.
Jednocześnie 63% Polaków stara się oszczędzać na świątecznych zakupach.

Koszty zorganizowania Wielkanocy wiążą się głównie z zakupami żywnościowymi. Na produkty spożywcze niemal 1/3 respondentów wyda mniej niż 200 zł, a 54% badanych od 200 do 500 zł.

Największych kolejek do kas należy się spodziewać w super- i hipermarketach, gdzie na zakupy uda się zdecydowana większość Polaków. 82% ankietowanych wybierze się tam po chemię gospodarczą, a 79% po żywność. Około 1/3 respondentów nabędzie produkty spożywcze także w sklepie osiedlowym i na bazarze.

 

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!