Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Badanie opinii - dlaczego klienci rekomendują firmę kurierską?

Klienci ocenili m.in. kulturę pracy kurierów, szybkość i punktualność dostarczania przesyłek, a także rozwiązania IT. Niezależne badanie, w którym wziął udział GLS Poland, pokazuje, jakie oczekiwania wobec firm kurierskich mają dziś klienci w Polsce.

Badanie opinii - dlaczego klienci rekomendują firmę kurierską?
Fot. Shutterstock

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 20-03-2019, 13:02

Badanie zostało przeprowadzone na dużej, reprezentatywnej grupie klientów w ramach programu Firma Przyjazna Klientowi 2018. Co oceniali klienci? Przede wszystkim kontakt i współpracę z firmą, ogólne zadowolenie z jej usług i produktów, a także prawdopodobieństwo, że polecą ją innym osobom.

We wszystkich kluczowych obszarach GLS Poland otrzymał ok. 90% pozytywnych ocen, po raz kolejny uzyskując certyfikat Firmy Przyjaznej Klientowi. Najlepszy wynik (91%) dotyczył skłonności klientów do zarekomendowania usług firmy kurierskiej.

– Najwięcej mówią szczegóły: najwyżej nasi klienci ocenili jasną i przejrzystą ofertę produktów i usług. Bardzo nas cieszy fakt, że wysokie oceny zyskały też uprzejmość i kompetencje pracowników, w tym kultura pracy oraz punktualność kurierów. Uznanie zyskał też szeroki zakres naszych usług – wylicza Tomasz Kroll, dyrektor zarządzający GLS.

Klienci, którzy skłonni są rekomendować GLS Poland innym, podkreślają, że atutami firmy są szybkość i terminowość dostarczania przesyłek, sprawny dostęp do informacji, a także dobra komunikacja i kontakt z pracownikami.

Bardzo wysoko ocenione zostały również rozwiązania IT udostępnione przez GLS. Zdecydowana większość klientów deklaruje, że działają one sprawnie, stabilnie i są intuicyjne w obsłudze. – Ta ocena współgra z wynikami badania Operator Logistyczny Roku 2018. W jego ramach klienci podkreślali, że zapewniamy najwyższy standard obsługi w zakresie informatyzacji i integracji systemów operacyjno-logistycznych. W ostatnim czasie dużo inwestujemy w rozwiązania IT oraz w funkcjonalności i usługi pozwalające na sukcesywną personalizację usług. Pozytywne oceny ze strony klientów pokazują, że idziemy w dobrym kierunku – mówi Tomasz Kroll.

Przypomnijmy, że w ramach badania Operator Logistyczny Roku 2018 firma kurierska otrzymała prestiżowe wyróżnienie w kategorii „Ekspresowy serwis krajowy”. Pod uwagę branych było łącznie 29 operatorów logistycznych działających na polskim rynku, a firmy były oceniane przez swoich kluczowych klientów. GLS Poland zajął pierwsze miejsce w następujących obszarach usług: obsługa finansowa (ogólnie), odbiór dokumentów zwrotnych, pobranie gotówki za towar, płatności on-line, gwarantowana godzina dostawy następnego dnia, typ przesyłki: paczki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tomasz Kroll RSS ALERT    /    GLS RSS ALERT    /    kurierzy RSS ALERT    /    przesyłki kurierskie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.205.144
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!